پیام تبریک استاندار تهران به مناسبت روز خبرنگار

تبلیغات بنری


استاندار تهران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز شهادت محمود صرامی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

یورنا به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، علی رضا فخری استاندار تهران در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا”

17 آگوست; سالروز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری ایرنا شهید محمود صرامی روز خبرنگار نامگذاری شد و به این مناسبت به هنرمندانی که حرمت قلم و دانش را ارج می نهند و از قدرت اندیشه و رسانه و کلام برای بیان استفاده می کنند درود می فرستیم. حقیقت و جستجوی حقیقت

شکی نیست که در عصر حاضر به دلیل گسترش و پیچیدگی روابط انسانی، اطلاعات نسبت به گذشته از اهمیت بالایی برخوردار شده است و به جرات می توان گفت که حضور رسانه ها در دنیای امروز ضروری به نظر می رسد.

امروز روز قدردانی از افرادی است که در نقاب روزنامه نگاری وظیفه مهم اطلاع رسانی و آگاهی را با وجدان و دلسوزی انجام داده و جان خود را در این راه فدا کرده اند، چه در جبهه های جنگ، چه در جنگ های ظالمانه و چه در جنگ های پیچیده. میدان‌ها، نقش را با شجاعت بازی می‌کنند و هرگز ثابت نمی‌مانند.

پشت انبوه اخبار و گزارش هایی که هر روز برای افزایش آگاهی منتشر می شود، تلاش و کوشش خبرنگاران نهفته است. آری، روزنامه نگاران از رویدادهای کوچک و بزرگ، از رنج و چالش، از تاریکی و روشنی روزها می نویسند.

شاید کمتر کسی بداند که در طول سال های جنگ تحمیلی ۲۴۴ خبرنگار شهید شدند، همچنان که رژیم سفاک صهیونیستی از ابتدای تهاجم وحشیانه به نوار غزه بیش از ۱۶۵ خبرنگار را به شهادت رساند و مردم جهان را از آن محروم کرد. دریافت حقیقت، اما این یک خیال باطل است زیرا رسالت خبرنگارانی چون زینب (س) عملی شده است و خبرنگاران با شهادت خود پیام بسیار مهمتری را به جهانیان رسانده و چهره زشت این رژیم جنایتکار را به نمایش گذاشته اند. به دنیا.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار فرارسیدن 26 مردادماه را به تمامی فعالان رسانه ای استان تهران تبریک و تهنیت عرض نموده و زحمات این عزیزان را ارج می نهم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *