پوشش رسانه‌ای کامل مسابقات المپیک/ پخش مسابقات بانوان کشور از رادیو ورزش

تبلیغات بنری


مدیر رادیو ورزش تائید کرد: از ابتدای سال جاری برنامه های تخصصی صداوسیما به صورت مستمر اخبار المپیک را ارائه می کند و با شروع المپیک، مسابقات به صورت زنده پوشش داده می شود.

یورنا – به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، علی اصغر احمدی مدیر رادیو ورزش درباره بازتاب رسانه ای بازی های المپیک از این شبکه رادیویی گفت: بازی های المپیک یکی از رویدادهای ورزشی مهمی است که ورزشکاران در آن شرکت و به رقابت می پردازند. ; بنابراین یکی از وظایف رسانه ها به ویژه رادیو ورزش، پوشش کامل مسابقات ورزشکاران ایرانی برای اطلاع رسانی به مردم است. علاوه بر پوشش تمامی مسابقات قهرمانی ایالتی، تمامی مسابقات تا مرحله نهایی تحت پوشش قرار می گیرد. در بخش‌های مختلف رادیو ورزش علاوه بر پوشش مسابقات ورزشی، اخبار و حکایت‌های جانبی روزانه پخش می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری به طور مستمر بازی های المپیک را در برنامه های تخصصی شبکه بررسی کردیم و در بخش های ویژه عملکرد ورزشکاران رشته های مختلف را بررسی کردیم. با شروع بازی های المپیک و استقرار تیم خبرنگاران رادیو ورزشی در محل برگزاری بازی ها، مسابقات به صورت زنده پخش و توسط کارشناسان آنالیز می شود.

مدیر رادیو ورزش تصریح کرد: نکته مهم در این رویدادها و سایر مسابقات ورزشی حضور بانوان ورزشکار ایرانی در این مسابقات با شرایط متناسب با فرهنگ و حجاب و عفاف ایرانی است که هر دو نشان از حضور پررنگ بانوان مسلمان در این مسابقات دارد. مسابقات مسابقات یک الگو است و شایستگی زنان مسلمان قوی را در مقایسه با زنان دیگر جوامع نشان می دهد. در این راستا همانند گذشته رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان تمامی مسابقات مربوط به بانوان کشورمان را بدون محدودیت و آسیب پوشش خواهند داد و صداوسیما از این مزیت به نحو احسن استفاده خواهد کرد. ضمناً رادیو ورزش و رادیو ورزش بانوان بدون توجه به ساعات مختلف شبانه روز مسابقات فوق را پخش خواهند کرد و تمامی برنامه های رادیویی ورزشی در این ایام رنگ و بوی المپیکی خواهند داشت.

وی درباره راه اندازی کمپین کارت قرمز با محوریت اخراج ورزشکاران صهیونیست از المپیک توضیح داد: دنیای متمدن که مدعی آموزش اخلاق و صلح در المپیک است، پاسخ مناسبی به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی نداد. علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین انجام شد. گرچه مردم جهان به ویژه دانشجویان در آمریکا و اروپا در اعتراض به روند نسل کشی و جنایت مبتنی بر وجدان و فطرت انسانی قیام کرده اند، اما فراموش نمی کنیم که مسئولین المپیک و ورزش جهان با آن روبرو هستند. جنگ روسیه و اوکراین (صرف نظر از دیدگاه ها و نتایج و رویکردها در این جنگ)، ورزشکاران روس به ویژه در کشتی با محدودیت هایی مواجه شدند. در چنین فضایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین می دانیم که رسالت ما پاسخگویی به این ظلم آشکار و جلب توجه وجدان بیدار مردم کشورمان و جهان به این موضوع است. در همین راستا کمپین اخراج ورزشکاران صهیونیست از بازی های المپیک طراحی و در رسانه های ایران شکل گرفت. کمپین کارت قرمز برای ورزشکاران رژیم شفق صهیونیستی نیز در ماه های اخیر تشکیل شد که در دوره هایی از برنامه های زنده برای شنوندگان و مخاطبان پخش شد.

آل احمدی درباره اینکه آیا همه ورزش های المپیک پوشش داده می شود؟ وی افزود: تمامی رشته های ورزشی که ورزشکاران و قهرمانان ایرانی اعم از بانوان و آقایان در آن شرکت می کنند و مسابقات مهم در سایر رشته ها که نتایج آن توسط مردم رصد می شود با توجه به زمان و شرایطی که در آن قرار دارند پخش شود. پخش می شوند. جدول زمانبندی مسابقات و برنامه های رادیویی ورزشی به ما این امکان را می دهد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *