پوشش امدادی مراسم رهروان غدیر زنجان توسط ۴۵ تیم هلال احمر

تبلیغات بنری


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 45 تیم عملیاتی هلال احمر زنجان به پوشش امدادی و بشردوستانه راهپیمایی غدیر می پردازند.

یورنا- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت الله هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 45 تیم شامل بیش از 175 پرسنل هلال احمر روز سه شنبه از چهارراه امیرکبیر زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم (علیه السلام) مستقر شدند. بر او). شرکت کنندگان در راهپیمایی الغدیر تحت پوشش خدمات امدادی و بشردوستانه از جمله معاینه بهداشتی و آموزشی هستند.

وی بیان کرد: مرکز کنترل هماهنگی عملیات و تیم امداد هوایی به همراه بالگرد و خودروی فرماندهی ارتباطات برای ارائه خدمات امدادی در آماده باش هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم های عملیاتی به همراه 9 دستگاه آمبولانس، خودروی خودکار، پیست خودکار و خودروی کمکی برای ارائه خدمات امدادی به زائران حضرت علی (علیه السلام) مستقر می شوند.

هاشمی گفت: از میان این تعداد تیم عملیاتی، قرار است دو تیم توانمند شامل بیش از 10 امدادگر زن نیز برای ارائه خدمات امداد و نجات مستقر شود.
وی به ارائه خدمات بشردوستانه و امدادی از طریق 15 تیم که هر تیم شامل 30 مرد جوان است اشاره کرد و ادامه داد: تیم های متشکل از مردان و زنان جوان نیز خدمات بشردوستانه لازم را ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آزمایش قند و فشار خون توسط پنج تیم متشکل از 20 نفر داوطلب انجام می شود.
الهاشمی افزود: با همکاری پنج مربی آموزش رایگان به عنوان یکی دیگر از خدمات هلال احمر در مسیر رژه غدیر ارائه می شود.

وی بیان کرد: خدمات هلال احمر از ساعت 16:30 ظهر امروز تا پایان مراسم در مراسم غدیر زنجان ارائه می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *