پشتیبانی ۱۲۰ نیروی هلال‌ احمر از عملیات اطفای حریق جنگل‌های خائیز

تبلیغات بنری


بلافاصله پس از اعلام آتش سوزی در جبل خیز و به دستور رئیس جمعیت هلال احمر، بالگرد این جمعیت با هماهنگی های لازم برای امدادرسانی به نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه به منطقه اعزام شد. ماموریت با موفقیت به پایان رسید

یورنا – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر: این آتش سوزی روز دوشنبه در منطقه ذخیره گاه خیز آغاز شد که در نتیجه آتش سوزی از شهر بهبهان سرایت کرد و سپس به کوه های خیز در استان کهگیلویه و بویراحمد سرایت کرد.

بلافاصله پس از اعلام آتش سوزی در کوه خیز و با دستور دکتر کولوند رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر با هماهنگی های لازم برای اطفای حریق به منطقه اعزام شد. . نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه منتقل شدند.

در اولین ساعات وقوع آتش سوزی تمامی نیروهای امدادی هلال احمر فرمانداری به همراه نیروهای مردمی و سایر نهادهای امدادی در منطقه حاضر شدند و همراه با نیروهای مردمی مجروحان را به اورژانس شهر منتقل کردند. استانداری کهکیلویه برای اطفاء و مهار آتش.

در همین راستا مدیرعامل جمعیت هلال حمار که جلویه و بویراحمد از اعزام 120 امدادگر به منطقه آتش سوزی در کوه خیز برای کمک به اطفای حریق و امداد رسانی خبر داد.
کاظم فلاح دوست که برای نظارت بر عملیات در اردوگاه امداد نیروها حضور داشت، گفت: قرارگاه امدادی هلال احمر در کنار پایگاه فلجه مستقر شد و نیروهای هلال احمر به همراه سایر نیروها موفق به اطفای حریق شدند.

وی با بیان اینکه برای پشتیبانی از این عملیات 16 دستگاه آمبولانس و هلال احمر نیز در محل مستقر شدند، اظهار داشت: خودروهای هلال احمر علاوه بر امدادرسانی به مجروحان در اطفای حریق و پشتیبانی نیروها فعال هستند.

فلاحی دوست تعداد قربانیان آتش نشان را 11 نفر عنوان کرد که پس از امداد رسانی توسط هلال احمر به پایین کوه منتقل شدند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *