پروژه ریلی شلمچه- بصره باسرعت خوبی درحال پیشرفت است

تبلیغات بنری


مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پروژه راه آهن شلمچه – بصره که بیش از 40 سال منتظر آن بودیم به صورت عملیاتی و واقع بینانه آغاز شده و اکنون با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

یورنا – به گزارش شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی پس از بازدید روز سه شنبه خود از منطقه مرزی شلمچه و همچنین شهر بصره عراق در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: پس از سفری سه هفته ای در ششم مرداد ماه گذشته، امروز و در زیارت اربعین از مرز شلمچه و بصره و پیشرفت پروژه خط ریلی شلمچه و بصره بازدید کردم. و البته امروز مدیر عامل شرکت راه آهن عراق را نیز با خود داشتیم.

وی افزود: در ابتدای برنامه با حضور در عمق سه کیلومتری مرز عراق در منطقه شلمچه از روند پاکسازی مین بازدید کردیم. در مقایسه با سه هفته گذشته، انبار جدیدی از مواد منفجره کشف شده شامل مین، نارنجک و گلوله های خمپاره ایجاد شد که البته قابل توجه ترین آنها یک بمب 500 پوندی بود.

صالحی گفت: در قسمت دوم به همراه یونس خالد مدیرعامل شرکت راه آهن عراق از روند ساخت پل روی اروندرود (شط العرب) بازدید کردیم. کار فونداسیون پل از سه هفته پیش آغاز شده و تاکنون برای 9 ستون کنده و بتن ریزی شده است و پیمانکار در حال حفاری ستون دهم است.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در اتمام پروژه، بخش های مختلف پروژه به ویژه مین زدایی و پل سازی به صورت همزمان و موازی در حال اجراست و خدا را شکر پروژه ای که بیش از 40 سال منتظر آن بودیم. سال ها به صورت عملی و واقعی آغاز شده است و اکنون نیز با سرعتی سریع در حال حرکت است.

مدیرعامل راه آهن گفت: به نظر من خود امام حسین (علیه السلام) کارفرمای اصلی پروژه راه آهن شلمچه – بصره است و ما موفق شده ایم در این پروژه خادم یا به عبارت دقیق تر کارگر باشیم. امیدوارم با یاری حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) در آینده نزدیک شاهد اتمام پروژه و آغاز تور ریلی کامل زائرین سید الشهدا (علیه السلام) باشیم. بر او) به کربلا. . رویایی که بعد از چندین دهه به حقیقت پیوست.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *