پرهیز هواداران نامزد‌های انتخاباتی از تهمت و تخریب رقیب

تبلیغات بنری


رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران خبر داد و گفت: حامیان نامزدهای انتخاباتی باید قانون را رعایت کنند و از بدنامی و تخریب حریف خودداری کنند.

یورنا به گزارش استان تهران، آقای عباس جوهری پیش از ظهر سه شنبه در ستاد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات 17 تیر گفت: خوشبختانه مردم استان تهران در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در دوره قبل حضور نسبتا بهتری داشتند.

جوهری با اشاره به تمدید انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم گفت: در این مدت کوتاه، عوامل ستاد انتخابات استان تهران با تمام توان شبانه روز در تلاش هستند تا مقدمات لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند. دور دوم انتخابات.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه آمادگی برای انتخابات زمان زیادی می برد و این بسترها معمولا ظرف چند ماه فراهم می شود، افزود: اما برای انتخاب دور دوم انتخابات ریاست جمهوری و در این و پس از یک در مدت کوتاهی، تدابیر و تمهیدات لازم برای انجام این آزمون سیاسی انجام شد.

وی در خصوص ستاد و حامیان نامزدهای دور اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوشبختانه در دور اول انتخابات شاهد پایبندی این بزرگواران به قانون بودیم و مشکلی نداشتیم و جلسات برگزار شد. خوب بودند.” در استان تهران برگزار شد.

معاون استاندار تهران گفت: در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اعضای هیات علمی و هواداران کاندیداها می خواهیم با رعایت قانون از بدنامی و تخریب نامزد دیگر خودداری کنند.

جوهری با تاکید بر اینکه هیچ گونه تجمع غیرقانونی از سوی هواداران کاندیداهای انتخابات برگزار نمی شود، گفت: عزیزان من در صورت نیاز به تجمع باید از فرمانداری ها مجوز لازم را بگیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پایان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 23 تیرماه خبر داد و افزود: انشاالله روز جمعه 24 تیرماه انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: خادمان مردم در ستاد انتخابات استان تهران از تمام توان خود برای حفظ آرای مردم استفاده خواهند کرد و با امنیت کامل و مشارکت حداکثری مردم شاهد برگزاری انتخابات در تراز انقلاب اسلامی در تهران خواهند بود. استان و سراسر کشور.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *