پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲

تبلیغات بنری


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به هزینه ایجاد فرصت های شغلی در کشور گفت: حدود 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات در سال 1402 به شرکت های خانگی پرداخت شد.

یورنا – محمود کریمی برانند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری با اشاره به عملکرد و اقدامات دولت 13 در زمینه اشتغال زایی گفت: گفت: اقتصادهای دنیا تنها به مشاغل کارخانه وابسته نیستند، همانطور که مشاغل خانگی از جمله کارکردهایی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: برخی منتقدان رشد اشتغال در دولت 13 را زیر سوال بردند در حالی که تعداد بیمه شدگان افزایش یافت.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از میزان اشتغال زایی پیشی گرفته ایم و پیشرفت خوبی داشته ایم.

کریمی بیرانوند ادامه داد: برای ایجاد هر فرصت شغلی 150 میلیون تومان هزینه می شود.

وی به افزایش تسهیلات پرداختی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: امسال هدف گذاری کردیم که تنها به موضوع بیکاری و به کارگیری فارغ التحصیلان توجه کنیم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: مشاغل خانگی 10 درصد از مشاغل ایجاد شده را تشکیل می دهند.

کریمی بیرانوند با اشاره به عقب افتادن کارهای منزل در دولت سیزدهم گفت: در سال 1402 حدود 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات به کارهای خانه اختصاص یافت.

وی افزود: در حوزه مشاغل خانگی هیچ دولتی وجود ندارد که این موضوع را نادیده بگیرد و اهمیت نداشتن شغل از خانه توجیهی ندارد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اگر دولت چهارم به مشاغل خانگی توجه نکند قطعا این حوزه آسیب می بیند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *