پرداخت هزینه‌های مربی خارجی برایم سخت شده بود/ خودم با خودم تمرین می‌کنم

تبلیغات بنری


گفتگو

رکورددار دوی 400 متر بامانع ایران برای یافتن مربی خارجی از رئیس فدراسیون دوومیدانی کمک گرفته است.

مهدی برغان وی در گفت وگو با میزان، در خصوص وضعیت بدنی و آمادگی خود در لیگ برتر دوومیدانی اظهار کرد: پس از وقفه ای که بین پیکارهای المپیک و سایر مسابقات رخ داد، متاسفانه در آخرین بازی المپیک دچار رگ به رگ شدن پایم شدم. بازی ها به مرحله اجرا رسید و دیگر نتوانستم ادامه دهم.

من انصراف ندادم چون هدف دارم و می خواهم پایان این راه را ببینم

وی افزود: من عقب نشینی نکردم چون هدف دارم و می خواهم راهم را ادامه دهم تا پایان این راه را ببینم. برگیهان باید آنچه را که می خواهد انجام دهد و امیدوارم مردم کشورم را خوشحال کنم و برای ایران قدمی بردارد. کاری که بسیاری از بزرگان ورزش ما انجام داده اند. هدف من بزرگ است و از مسئولان می خواهم در این مسیر واقعاً از من حمایت کنند. به هر حال همیشه احساس می کنم خدا در کنارم است و امیدوارم بتوانم نام ایران را در مسابقات دو و میدانی برون مرزی سربلند نگه دارم.

رکورددار دوی 400 متر بامانع ایران درباره حضورش در لیگ برتر فوتبال آسیا نیز اظهار داشت: من در رده سنی باشگاه بزرگ کارا ماشین هستم. تمام کادر فنی و اعضای تیم اهداف بزرگی دارند و من از حضور در این تیم بسیار خوشحالم. خدا را شکر و با حمایت مسئولان این تیم انگیزه همه بچه ها دوچندان شده و با تمام وجود تلاش می کنیم این تیم قهرمان شود.

امیدوارم به من کمک کند

توضیح برغان درباره ریاست الحدادی بر فدراسیون دوومیدانی: نام احسان الحدادی او بزرگ و یکی از بزرگان دو و میدانی است. با خواست خدا می تواند کارهای بزرگی انجام دهد و تا زمانی که در آنجا است مثمر ثمر باشد. ما مشتاقانه منتظر شروع برنامه های آینده او هستیم. امیدوارم او به فکر برپایی اردوهای آماده سازی خوبی برای ما باشد. قول هایی داده ام و امیدوارم عملی شود. به هر حال حضور الحدادی قلب ما را قوی می کند و امیدوارم بیش از گذشته به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

تیم دوومیدانی ایران در پایان در پاسخ به سوالی درباره شرایط فنی و آمادگی خود خاطرنشان کرد: من مربی ندارم و نمی توانم هزینه های سنگین مربی صربستانی را بپردازم. بعد از المپیک دیگر با هیچ مربی ای کار نکردم و پرداخت هزینه ها برایم سخت بود چون همه این هزینه ها را خودم پرداخت می کردم. متأسفانه الان خودم تمرین می کنم و تمریناتم را پیگیری می کنم و از احسان حدادی می خواهم کمکم کند تا مربی خارجی داشته باشم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *