پتانسیل قهرمانی دوباره در پاریس را داریم

تبلیغات بنری


این والیبالیست نشسته گفت: فشار و تنش زیاد است، اما انشالله طلا می گیریم، مردم را خوشحال می کنیم و دست پر به کشور باز می گردیم.

یورنا – مهدی بابادیگلوس والیبالیست ایران پس از پیروزی 3 بر صفر در مرحله گروهی بازی های پارالمپیک پاریس گفت: شرایط خوب بود و بچه ها آمادگی خود را نشان دادند. در مقطعی از مسابقه چه تحت فشار حریف و چه در هنگام اشتباهات داوری سعی می کنیم بهترین بازدهی و عملکرد را ارائه دهیم و خدا را شکر امروز پیروز شدیم.

وی درباره نزدیکی برزیل به ایران در بازی سوم گفت: آنها دوومیدانی بالا و پایینی دارند. آنها هم تمرین می کنند و گاهی اوقات اینطور است اما ما سعی می کنیم در چنین شرایطی بازی را مدیریت کنیم.

بابادی درباره انتظارات از والیبال نشسته برای تکرار عنوان قهرمانی گفت: از ما انتظار می رود مدال طلا بگیریم و این چیزی است که همیشه به ما می گویند. تلاش می کنیم و پتانسیل کسب طلا را داریم. به هر حال فشار و تنش زیاد است اما انشالله طلا می گیریم و دل مردم را شاد می کنیم و دست پر به کشور برمی گردیم.

وی در پایان گفت: از مردم می خواهم برای ما دعا کنند. الان به انرژی مثبت، دعا و تشویق نیاز داریم. خانواده های ما نیز فشار و استرس زیادی را متحمل می شوند و سعی می کنیم در نهایت همه را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *