پایگاه اورژانس استان تهران به نام خبرنگار مرحومه یاسمن علی اکبرلو افتتاح شد

تبلیغات بنری


پایگاه اورژانس استان تهران به نام خبرنگار فقید یاسمن علی اکبرلو با حضور رئیس سازمان اورژانس تهران به مناسبت روز خبرنگار افتتاح شد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اورژانس استان تهران، پایگاه اورژانس استان تهران به نام خبرنگار فقید یاسمن علی اکبرلو افتتاح شد.

محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس تهران در آیین بهره برداری از دو پایگاه اورژانس در شهرستان شهریار ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: با افتتاح این دو پایگاه، تعداد کل اورژانس های فعال در استان تهران به 300 ایستگاه می رسد.

وی ادامه داد: در ابتدای دولت، سازمان اورژانس استان تهران و وزیر بهداشت در دولت سیزدهم با تفکیک شهرهای استان تهران مخالفت کردند.

توکلی در خصوص تفاوت ارائه خدمات در شهر تهران با شهرهای پایتخت گفت: خدمات ارائه شده به مردم عزیز در شهرستان های استان تهران از نظر امکانات و منابع هیچ تفاوتی با بالاترین نقطه شمال تهران ندارد. .

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: همکاری نیکوکاران در حوزه سلامت افتخار بزرگی است و امیدوارم بتوانیم خدمات مناسب و ممتازی را به مردم منطقه شهریار ارائه دهیم و همچنین اینجانب امیدوارم به این راه خوب ادامه دهید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *