پایانه غرب تا اوایل پاییز به گیت ورود و خروج مجهز می‌شود

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان ایستگاه ها و پارک سواران شهرداری تهران با اشاره به نصب گیت خروجی در ایستگاه غرب گفت: این مهم تا یکی دو ماه آینده محقق می شود.

یورنا – به گزارش شهری، پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان ایستگاه ها و پارک سواران شهرداری تهران درباره آخرین مورد هوشمندسازی ایستگاه های پایتخت گفت: ایستگاه های اتوبوس تهران در گذشته زیرساخت هوشمندی نداشتند و در در سه سال گذشته مدیریت شهری این موضوع در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تقریبا تمامی ایستگاه های ما اعم از جنوب، غرب، شرق و شرق جدید مجهز به تجهیزات هوشمند هستند، اظهار داشت: دوربین های مدار بسته در ایستگاه های غرب و جنوب تقریبا کامل شده است. دوربین پلاک خوان خودرو مجهز است و سیستم هوشمند آن تعبیه شده است تا افراد و وسایل نقلیه از ورودی تا خروجی ایستگاه شناسایی شوند و بتوانیم وضعیت خودرو یا اتوبوس فرد را ردیابی کنیم.

العمردانی ادامه داد: در اتوبوس ها با توجه به خروجی های خدماتی که به مردم می دهند میزان سرقت و تخلف در این مدت به صفر رسید. در قسمت اطلاع رسانی پیش از این هیچ اطلاعیه ای از تردد اتوبوس در ایستگاه ها وجود نداشت اما اکنون در سایت سازمان ایستگاه ها آخرین وضعیت کلیه خدمات برون شهری در ایستگاه های تهران را مشاهده می کنند.

مدیرعامل ایستگاه های شهرداری تهران و سازمان پارک های مسافری با تاکید بر اینکه در برخی از این سامانه ها امکان خرید اینترنتی بلیت نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: با کمک سامانه هوشمند و این تجهیزات، این سامانه اطلاعاتی افزایش یافته و شورا وجود دارد. اطلاعات در تمام ایستگاه ها شناسایی شخصی نیز از طریق دوربین انجام می شود و می توانیم به صورت سازمان یافته مسافران را به سمت اتوبوس هدایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه فاز اول هوشمندسازی در تمامی ایستگاه ها اجرا شده است، گفت: به عنوان مثال منتظر نصب گیت های ورودی و خروجی در ترمینال غرب مانند مترو هستیم و این گیت ها در سال آینده تکمیل و نصب می شود. . یکی دو ماه

مردانی به مقدمات ساماندهی ایستگاه در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: با همکاری وزارت راه و اداره راه، ظرفیت اتوبوس را برای اربعین آماده کرده ایم. انتظار ما این است که حدود 10 روز مانده به اربعین، طرح اربعین به اوج خود برسد و 4 روز مانده به اربعین، ایستگاه های تهران بازدیدکننده زیادی داشته باشند. به همین منظور ایستگاه ها با کمک موکب ها و هیئت ها با نام آمودسفر آماده پذیرایی از مسافران اربعین می شوند.

مدیرعامل سازمان ایستگاه ها و پارک های شهرداری تهران در پایان گفت: ایستگاه غرب به دلیل سفر به مرز مهران و خسروی در این روزها بیشترین درگیری را خواهد داشت و ایستگاه جنوب به دلیل سفر به چذابه در رتبه بعدی قرار خواهد گرفت. . سال گذشته روزانه 1200 زائر از تهران به اربعین سفر کردند و امسال نیز همین میزان پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *