پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

تبلیغات بنری


پارک علم و فناوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح روز ششم تیرماه 1403 هجری شمسی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

یورنا به گزارش ویپدا، مجوز ساخت مجتمع علوم و فناوری بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1398 صادر و در دولت شهید آیت الله رئیسی تکمیل و به مرحله اجرا درآمد.

در حال حاضر 20 شرکت دانش آموز در این مجموعه فعالیت می کنند و احتمال حضور 50 شرکت دانش آموز دیگر نیز در این مجموعه وجود دارد.

50 محصول اولیه در پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تولید شده است که بسیاری از این محصولات تجاری بوده و در حال تجاری سازی هستند.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از افتتاح پارک علم و فناوری بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از بخش کیوسک های سلامت الکترونیک، سامانه جامع و یکپارچه گردشگری سلامت در ایران، تولید سایت لاین، گروه های آزمایشگاهی، هوش مصنوعی سلامت و بخش شتاب دهنده شرکتی وابسته به این پارک و هوش مصنوعی سلامت بازدید شد.

در سایت آزمایشگاه کیت کیت های تشخیص سریع مالاریا، تشخیص سریع و زودرس سرطان روده و بیماری های دستگاه گوارش، تشخیص کرونا، تست بارداری و تشخیص سرطان تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است پارک علم و فناوری سلامت وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در شمال شرق تهران در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع واقع شده است.

شرکت های دانش بنیان، استارتاپ های فعال در حوزه سلامت و فضای تولید تحقیق و توسعه نیز در پارک علم و فناوری شهید بهشتی مستقر هستند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *