پارالمپیک ۲۰۲۴| عرب‌عامری: رقابت‌های ریکرو قابل پیش‌بینی نیست + فیلم

تبلیغات بنری


عضو تیم ملی تیراندازی افراد با نیازهای ویژه با ابراز امیدواری برای کسب نتیجه خوب در مسابقات حذفی پارالمپیک 2024 پاریس، گفت: در تکرار این مسابقات نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

یورنا محمدرضا عرب العامری پس از پایان مسابقات در مرحله مقدماتی مسابقات ریکارو که با کسب مقام پنجمی همراه بود، گفت: در دور اول از خودم انتظار بیشتری داشتم اما از نظر روحی و روانی کمی سردرگم بودم و به دلیل که چند امتیاز از دست دادم

وی ادامه داد: در مرحله مقدماتی دوم تا حد زیادی جبران کردم و در مجموع 645 امتیاز گرفتم که فکر می کنم یک امتیاز بالاتر از پارالمپیک توکیو است. در مجموع 5-6 نفر در این مرحله رکورد پارالمپیک را شکستند.

عرب العماری تصریح کرد: در مجموع نتیجه در تکرار بسیار غیرقابل پیش بینی است، در این ماده تقریبا 10 نفر اول شانس کسب مدال دارند. تفاوت در نتایج بسیار کم است. به شخصه در اولین مسابقه در مرحله مقدماتی اول شدم اما در نهایت مدال نگرفتم و هرکس هشتم شد مدال گرفت.

این کماندار ملی پوش در پایان با تاکید بر سطح بالای بازی های پارالمپیک خاطرنشان کرد: سطح مسابقات بسیار بالاست و فقط امروز 6 نفر موفق به شکستن رکورد شدند و این خیلی بعید بود و من تمام تلاشم را می کنم تا به آن دست یابد. بهترین نتیجه را بگیرید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *