پاتوق فیلم‌کوتاه میزبان «خرده روایت‌های عاشقی» می‌شود

تبلیغات بنری


فیلم های کوتاه «جمع ناقص»، «رقص آب»، «قوی ترین»، «شمع هشتم» و «شورای شما» در اکران ویژه ماه محرم الحرام روی اکران سینما بهمن می رود.

یورنا – به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، اکران ویژه ماه محرم الحرام در نهمین دوره مجمع فیلم کوتاه، یکشنبه 10 تیرماه 1403 با نمایش 5 فیلم کوتاه برگزار می شود. در سالن سینما قالب «قصه های کوتاه عاشقانه» در پردیس سینمایی بهمن میزبانی می شود.

در این اکران از فصل نهم نشست فیلم کوتاه که به همت انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود، فیلم های کوتاه «مرثیه ناتمام» به کارگردانی احمد حیدریان، «رقص آب» به کارگردانی فرزاد رنجبر، «سردست» به کارگردانی فاطمه سادات جوادی، و «سردست» به کارگردانی فاطمه السادات جوادی «شما هشتم» به کارگردانی علی جعفری و «شورای مشابه» به کارگردانی مهدی رمضان زاده روی پرده سینما هستند.

«نوحه ناتمام» به کارگردانی احمد حیدریان و تهیه کنندگی حمید یامین پور محصول باشگاه فیلم سوره حول محور داستانی ساده درباره مواجهه گروهی از نوجوانان با فرهنگ و آیین های عاشورا می گذرد. بچه هایی که در عالم پاکشان هستند دست از تعزیه بردارند تا امام (علیه السلام) و اهل بیتش را به شهادت نرسانند.

«رقص آب» به کارگردانی فرزاد رنجبر و تهیه‌کنندگی عمار خطی، داستان دانش‌آموزی است که از استادش شنیده است که اگر می‌خواهد امام حسینی شود، باید در مقابل ظلم بایستد دوستانش در روستای خود به دنبال ظالم می گردند.

«سردست» به کارگردانی فاطمه سادات جوادی و تهیه کنندگی علی اصغر سلطان نژاد و اسماعیل عظیمی داستان آشپز حاج حبیب را با تجربه هیئتی روایت می کند که ظهر روز متوجه می شود غذای ناداری مشکل دارد. عاشورا

«شمع هشتم» به کارگردانی علی جعفری و تهیه کنندگی امید امیدپور ساخته شده است. مهری آقا در این فیلم نقش مادری را بازی می کند که سال ها منتظر پسرش برای تحقق وعده ای است که به همسر مرحومش داده است.

«مجموعه مشابه» به کارگردانی مهدی رمضان زاده و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان مشهد، داستان نویسنده جوانی است که رمانش در بازار به فروش نرسید و ناشر برای جبران ضررش آن را به کارخانه تولید کاغذ خمیر فروخت. کتاب هایش را می گیرد و به خانه می برد.

بسته ویژه «قصه های کوتاه عاشقانه» فصل نهم نشست فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی بهمن سبز، یکشنبه 10 تیر 1303 ساعت 14:45 در پردیس سینمایی بهمن از رادیو رویش پخش می شود. شامل ارائه آثار و گفتگو با بازیگران است.

از مخاطبانی که در هفته های گذشته در جلسه فیلمبرداری فیلم کوتاه تهران حضور داشتند، می خواهیم کارت عضویت باشگاه مخاطبان (جلسه تماشای فیلم کوتاه) را به همراه داشته باشند.
حضور برای تمامی علاقه مندان آزاد است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *