ورود ۵۰ فروند شناور جدید با اعتبار ۶ همت به ناوگان مسافری

تبلیغات بنری


مدیرکل دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی استفاده از کشتی های ایمن مطابق با استانداردهای جهانی را از اولویت های این سازمان برشمرد و گفت: در این راستا با استفاده از اعتبارات تخصیص یافته از سوی سازمان، کشتی های فرسوده مسافری جایگزین شدند. شرکت بنادر برای 50 کشتی که در دستور کار قرار دارند.

یورنا – طبق اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ المراد عفیفی پور درباره جایگزینی کشتی های فرسوده مسافری با استفاده از اعتبارات وجوه مدیریتی شرکت بنادر و دریانوردی برای 50 فروند کشتی گفت.

وی ادامه داد: این طرح در راستای نوسازی ناوگان دریایی کشور و از طریق بخش دولتی با هدف ارتقای شاخص های جریان سازی اقتصادی و گردشگری دریایی اجرا می شود.

معرفی پروژه

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه توسعه گردشگری ایمن دریایی یکی از اهداف مهم شرکت بنادر و دریانوردی است، تصریح کرد: گردشگری ایمن دریایی و ارتقای ایمنی مسافران و کشتی های تفریحی از مهمترین موارد است. برنامه های مهم سازمان بنادر و دریانوردی در این زمینه.

عفیفی پور تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با ایجاد کشتی‌های ایمن‌تر مطابق با استانداردهای جهانی، جایگزینی 50 فروند کشتی فرسوده مسافری از محل اعتبارات مدیریتی این سازمان را در دستور کار ایمنی خود در دریا قرار داده است.

تاثیر اجرای پروژه

وی درباره تاثیر اجرای طرح نوسازی و افزایش ایمنی کشتی های مسافربری از جمله جایگزینی کشتی های فرسوده مسافری با استفاده از اعتبارات مدیریت شده توسط شرکت بنادر و دریانوردی برای 50 فروند کشتی، گفت: رونق جمعیت مناطق ساحلی است کاهش سوانح دریایی و ارتقای سطح ایمنی در گردشگری دریایی یکی از اثرات اجرای طرح نوسازی و افزایش ایمنی کشتی‌های مسافربری است.

مهمترین اقدامات انجام شد

مدیرکل امور دریانوردی شرکت بنادر و دریانوردی با بیان مهمترین اقدامات انجام شده در طرح جایگزینی 50 فروند کشتی مسافربری گفت: انعقاد تفاهم نامه سه جانبه برای جایگزینی و ساخت کشتی های مسافری بین بنادر و دریانوردی این سازمان اجرایی شد سازمان نوسازی صنعتی و استانداری جلسات تخصصی تشکیل داد و ویژگی ها و مشخصات و سطح امکانات شناور را تعیین کرد و 3 طرح شناور معمولی را برای جایگزینی تهیه کرد.

عفیفی پور خاطرنشان کرد: شناسایی شرکت های شناورسازی توانمند، تهیه نمونه قرارداد بین شرکت شناورسازی و متقاضی استانداردسازی و تدوین برنامه های فنی و اقتصادی برای تخصیص اعتبار به منظور تسهیل و تسریع در روند تکمیل تشریفات رسمی توسط متقاضیان نیز از دیگر اقدامات مهم است. .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *