واکنش قالیباف به شهادت یحیی السنوار

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن اقتصاد آنلاین قالیباف در واکنش به شهادت یحیی سنوار در نامه ای نوشت: تصویر او که تا آخر می جنگد هزاران سینوار و نصرالله را تربیت خواهد کرد. این بار در سراسر جهان.

قالیباف رئیس شورای اسلامی در پی شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس پیامی در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

شهید سنوار با خون پاک خود به عهد خود با خدا وفا کرد. تصاویر مبارزات او تا پایان عمر، هزاران سینوار و نصرالله را تربیت خواهد کرد. این بار در سراسر جهان.

وقتی عزالدین قسام به شهادت رسید، سنوار به دنیا نیامد. شاید مردم مقاومت را بکشند، اما اندیشه مقاومت زنده است.

مبارک و شهید شد

یحیی السنوار (متولد 1962، در اردوگاه خان یونس)، مجاهد، فعال، نویسنده، رمان نویس و مترجم جنبش فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس، طی 22 سال اسارت در زندان های اشغالی. رژیم صهیونیستی رمان چار و میکاچ را به زبان عبری در سال 2004 منتشر کرد و رمان شکوه (منتشر شده در سال 2010) را نوشت و 5 کتاب از عبری و انگلیسی به عربی ترجمه کرد.

او فارغ التحصیل رشته عربی از دانشگاه اسلامی غزه بود. رژیم صهیونیستی از سال 1982 (سال 1361 خورشیدی) چندین بار وی را دستگیر کرد.

رژیم صهیونیستی روز گذشته با صدور بیانیه ای رسمی مدعی شد یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در جریان بمباران منطقه ای غزه به شهادت رسیده است. خلیل الحیاء معاون دفتر سیاسی جنبش حماس نیز امروز جمعه خبر شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به دست رژیم صهیونیستی را تایید کرد. در نوار غزه

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *