واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتراض استقلالی‌ها در رابطه با سهمیه‌های خارجی/ دعوای آبی و قرمز بالا گرفت!

تبلیغات بنری


باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از ظرفیت کامل سهمیه بازیکنان خارجی اقدامات قانونی انجام داد و حتی در مورد وحید حنان اف نیز اصل بر این بود که این بازیکن قبل از تولد به پرسپولیس پیوسته و از بخشنامه های حاکم بر قراردادها مطلع شده است. .

یورنا – به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و با توجه به جو برخی باشگاه ها که به نظر می رسد با هدف تشویش اذهان عمومی و تحت فشار قرار دادن فدراسیون فوتبال و دخالت در تصمیمات آن و همچنین سوالاتی از رسانه ها و هواداران به منظور شفاف سازی افکار عمومی گزارش می دهند:

چندی پیش کارگروه ناظر بر قراردادها در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی و مدت زمان حضور آنها در مسابقات نامه ای به پرسپولیس ارسال کرد و در سریع ترین زمان ممکن پاسخی همراه با مستندات ارسال شد.

اما در توضیح موضوع اساسی باید گفت: در مورد بازیکنی مثل وحید حنانوف، اگرچه باشگاه هم از نظر شکل و هم از نظر محتوا وارد شده و مدارک ارسال شده است، اما اساساً دستورالعمل های حاکم بر قراردادها شامل وضعیت او نمی شود، زیرا قرارداد با این بازیکن زمانی امضا شده است که دستورالعمل های حاکم بر قراردادها اصلا وجود نداشت بنابراین بحث حنانوف مطرح نیست اما برخی باشگاه ها با وجود آگاهی کافی از این موضوع به جنگ روانی روی آوردند که تنش و بهانه ای برای فضای مجازی و فشار بر فدراسیون فوتبال ایجاد کرد.

در مورد نبیل بویی دو نکته وجود دارد. اولین نکته این است که مدارک پزشکی این بازیکن ارسال شده است. نکته دیگر اینکه خود قانونگذار فلسفه و هدف این قانون را تامین امنیت عملیات حمل و نقل اعلام کرده است. در همین راستا و زمانی که مشخص شد این بازیکن با توجه به شرایط کلی سهم دقایق بازی مورد انتظار را نخواهد داشت، به دلیل رعایت حقوق باشگاه و همکاری در نیم فصل قرارداد فسخ شد. از خود بازیکن .

نکته آخر اینکه قطعا تصمیمات اتحادیه فوتبال و اعضای آن در مورد پرسپولیس با رای و رای سایر باشگاه ها گرفته نمی شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *