واکنش انصارالله به شهادت رهبر حماس – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش «یورنا» به نقل از یورنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن امروز درباره شهادت یحیی السنوار رهبر جنبش حماس صحبت کرد. ، جمعه

الحوثی با ابراز تأسف و تأسف عمیق از شنیدن خبر شهادت السنوار، گفت: ایشان در راه خدا و در میدان نبرد با تمام رشادت ها و افتخارات به خاطر خانواده محترمشان و ما به شهادت رسیدند. هم رزمانش در یمن». جنبش حماس، گردان های قسام و همه ما به مجاهدان فلسطین، مردم آن و امت اسلامی تسلیت می گوییم.

وی با اشاره به اینکه فداکاری های مردم مظلوم فلسطین و مجاهدان عزیز آنها هیچگاه هدر نمی رود و خداوند بندگان مظلوم و مظلوم خود را پیروز خواهد کرد، گفت: اگر دشمن اسرائیل فکر کند که شهادت سردار سینوار به شهادت خواهد رسید. فروپاشی جبهه جهاد کبیر در نوار غزه و شکستن روحیه رزمندگان، توهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از المسیره ، رهبر انصارالله افزود: حماس جنبشی سخاوتمندانه و متحد است که از روز اول رهبران شهیدی را ارائه کرده است و شهادت بنیانگذار و گروهی از برجسته‌ترین رهبران آن تحت تأثیر قرار نگرفت. نه پرچم جهاد را پایین آورد، نه میدان را ترک کرد و نه تسلیم شد

الحوثی افزود: دشمن اسرائیلی که جنایات خود در ترور سران مجاهدین را یک دستاورد معرفی می کند و امیدوار است با آن به اهداف خود دست یابد، در واقع یک توهم و خیال است و این رژیم واقعیت های موجود را نادیده می گیرد.

رهبر انصارالله ادامه داد: میراث بزرگی که از سران مجاهد به جا مانده، وفاداری و تعهد به فداکاری ها و اهداف مقدس آنان و ادامه راه است و این بر عهده همه ملت و تعهد مجاهدان واقعی است.

انصارالله با تاکید بر اینکه در چارچوب مرحله پنجم عملیات خود، علاوه بر حملات موشکی و پهپادی به عمق فلسطین اشغالی علیه دشمن صهیونیستی، به افزایش و گسترش عملیات جهادی خود در دریا ادامه می دهد و گفت: دشمن مهم نیست. ترفندها و بمباران ها و حملات آمریکا به کشور ما هرگز متوقف نمی شویم، همانطور که از ابتدا به برادران مجاهد خود در فلسطین گفتیم، شما تنها نیستید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *