والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا| دختران ایران با شکست برابر کره‌جنوبی ششم شدند

تبلیغات بنری


تیم والیبال نوجوانان دختر زیر 18 سال ایران در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی شکست خورد و در رده ششم قرار گرفت. تیم ملی جوانان کشورمان در دو فصل گذشته در رده هفتم قرار گرفت و امسال در رده بندی آسیا یک پله صعود کرد.

به گزارش فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر 18 سال آسیا از 7 خرداد لغایت 3 تیرماه در شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار شد و تیم دختران ایران که برای هشتمین دوره مسابقات حضور داشتند، قهرمان شد. زمان در این رقابت وی در این مسابقات به مقام ششم دست یافت.

در آخرین روز این رقابت ها تیم والیبال نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال ایران از ساعت ۹ صبح به وقت ایران برای کسب پنجمین یا ششمین عنوان قهرمانی خود به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

فاطمه شعبان خمیسا در ابتدای این دیدار از ترکیبی از هستی واحدی، مبینا کریمی، معصومه قدمی، یلدا جعفری، یسنا آهنگبرو و هلیا افزونی کمک گرفت.

تیم بانوان کشورمان در سه ست متوالی با امتیازهای 21 بر 25، 22 بر 25 و 25 بر 17 مغلوب حریف خود شد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

تیم ملی نوجوانان ایران در سال های 2018 و 2022 عنوان هفتم مسابقات قهرمانی بانوان زیر 18 سال آسیا را از آن خود کرد و امسال نیز در جدول رده بندی قاره کهن یک پله صعود کرد و رکورد مقام های قبلی خود را شکست.

این دیدار را تسایتونگ و چون توز از چین تایپه به عنوان داور اول و کونتو ریوتا از ژاپن به عنوان داور دوم قضاوت کردند.

تیم نوجوانان دختر ایران در مرحله مقدماتی با پیروزی مقابل فیلیپین و شکست مقابل ژاپن راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. شاگردان شعبان در اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی پنج برابر چین تایپه و کره جنوبی شکست خوردند، سپس قزاقستان را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند و در آخرین دیدار مقابل کره جنوبی شکست خوردند تا مسابقات در رده ششم به پایان برسد. محل

دیدار تیم های ملی قزاقستان و ازبکستان پیش از بازی با تیم ملی کشورمان برگزار شد و قزاق ها با برتری 3 بر صفر مقابل رقیب خود به مقام هفتم دست یافتند و ازبک ها نیز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

در دیدار پایانی که از ساعت 14 امروز آغاز می شود، تیم های ژاپن و استرالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *