والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال جهان| صعود تیم اکبرزاده و قلعه‌نویی به نیمه‌نهایی با عبور از لهستان

تبلیغات بنری


تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با غلبه بر لهستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان در ادامه غافلگیری در این رقابت ها به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.

یورنا به نقل از فدراسیون والیبال، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال جهان امروز (شنبه 19 شهریور) در شهر شانگلو چین پیگیری می شود.

تیم زیر 19 سال والیبال ساحلی ایران (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قالی نویی) که در مرحله مقدماتی موفق شد تیم های آمریکا، استرالیا و تایلند را شکست دهد و به عنوان سرگروه به طور مستقیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. شیلی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و امروز به مصاف لهستان می رود.

تیم ملی کشورمان در این دیدار با امتیازهای 2 بر 0، 23 بر 21 و 21 بر 17 (وانات وارایش) به پیروزی رسید و پنجمین برد متوالی خود در این رقابت ها را به دست آورد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران از ساعت 16 امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف لتونی می رود تا در صورت شکست این تیم فینالیست شود.

موفقیت تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با بازیکنانی از استان‌های خراسان رضوی و تهران نشان داد که می‌توان سطح فنی بازیکنان را در استان‌های محصور در خشکی بالا برد و از سوی دیگر بر روند صحیح استعدادیابی برای فدراسیون

عبدالرئوف بستاجانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری به عنوان مربی و آنالیزور و سید پوریا نعیمی به عنوان سرمربی کادر فنی تیم ملی زیر 19 سال در این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *