واریز ۷۴۵ میلیارد تومان سود به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان

تبلیغات بنری


صندوق پس انداز فرهنگیان از واریز بیش از 7452 میلیارد ریال سود سال مالی منتهی به 10 شهریور 1402 هجری شمسی به حساب معلمان بازنشسته عضو صندوق پس انداز فرهنگیان، معادل 745 میلیارد تومان خبر داد.

یورنا – بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پس از تشکیل مجمع عمومی عادی سال مالی منتهی به 31 شهریور 1402 صندوق، تقسیم 35 هزار میلیارد ریال سود به تصویب هیأت امنا رسید. در بین معلمان عضو صندوق و دوره مشابه قبلی 120 درصد رشد نشان می دهد.

همچنین بیش از 7 هزار و 452 میلیارد ریال سود مصوب متعلق به اعضای بازنشسته از اول هجری 1401 لغایت 1 هجری 1402 بوده که در پایان 31 اردیبهشت 1403 بازنشسته یا انصراف داده اند که این مبلغ به صورت نقدی به حساب های سازمان واریز شده است. بیش از 125 هزار نفر در دو هفته گذشته.

همچنین مربیان شاغل می توانند با مراجعه به وب سایت صندوق ذخیره معلمان و در قسمت صورت وضعیت عضو، مزایای سال مالی 1402 را که به حساب خود نزد صندوق اختصاص داده شده است، مشاهده کنند.

لازم به ذکر است معلمان جدید انجمن همکاران آموزش و پرورش جهت بهره مندی از سودآوری و مزایای صندوق ذخیره معلمان می توانند از طریق دفاتر تعاون و یا نمایندگان صندوق در سراسر کشور نسبت به عضویت خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *