هیئت باید برای همه مردم با همه سلایق برنامه داشته باشد

تبلیغات بنری


رئیس سازمان هیئت ها و هیئات مذهبی کشور ضمن اشاره به اینکه هیئت باید برای همه افراد با هر سلیقه ای برنامه داشته باشد، گفت: تلاش می کنیم تصویر صحیح هیئت ها را به مردم ایران و سایر کشورها منتقل کنیم. .

یورنا – نشست خبری سومین محور جدید با حضور حجت الاسلام باباخانی رئیس سازمان هیأت ها و هیئات مذهبی کشور و وحید ملاتجی دبیر محور جدید در روز سه شنبه 11 مرداد 1403 برگزار شد. در مجموعه شهدای سرشیشم.

در ابتدای این نشست رسانه ای حجت الاسلام باباخانی رئیس سازمان هیئات و هیئات مذهبی کشور گفت: شورای مرکزی جدید هوا بیش از سه ماه است که کار خود را آغاز کرده است. شورا قدیمی ترین سازمان مردمی است که می تواند به عنوان یک نهاد اصیل به مردم خدمت کند.

وی افزود: هیئت باید برای همه مردم با هر سلیقه ای برنامه جامع و کاملی داشته باشد و تلاش می کنیم تصویر صحیح هیئت ها را به مردم ایران و سایر کشورها منتقل کنیم.

حجت الاسلام باباخانی ادامه داد: در نظر داریم در سومین دوره این رویداد نهادهای مختلفی را تاسیس کنیم. علیرغم نام نهادهای مشارکت کننده در برگزاری این رویداد، آنها تمایلی به ذکر نام و نشان خود ندارند. همانطور که می بینید، پوستر مهرورا حتی نام سازمان تبلیغات اسلامی که حامی اصلی این مراسم است را ندارد.

هوای جدید یک رویداد آینده است

همانطور که وحید ملتاجی، دبیر محور هوا لا در ادامه این گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: اگر هوا لا اتفاق بیفتد آینده نگر است. مخصوصاً وقتی صحبت از هیئت می شود، به هویت خود بازگشته ایم، اما قصد ما این است که جایگاه هیئت را در چارچوب آینده کشور مشخص کنیم.

وی افزود: کارشناسان ما معتقدند که قصد داریم آینده را طراحی و ترسیم کنیم در واقع به افق سال 1440 نگاه می کنیم. بنابراین ارتباطات ما بخشی از آینده کشور است.

وی ادامه داد: نماد هوای نو درخت سرو است زیرا نقش درخت در پاکسازی جامعه شبیه نقش هیئت در جامعه است و لقب محوره به همین دلیل انتخاب شد.

این مدیر فرهنگی گفت: در دوره سوم محور هوا نو، راه حل اصلی ما جهاد برای تبیین است. مقام معظم رهبری بارها بر این مهم تاکید کرده اند.

ملتاجی با بیان اینکه تمام 31 حوزه محور هوا نو در حوزه جهاد تبیین است، گفت: به دلیل ساختار روایی هیئت، جهاد تبیین را جزو فعالیت های هیئت ها قرار دادیم.

دبیر Ahuara Hawaii Nu درباره برگزاری بین المللی این رویداد گفت: هر ساله سعی می کنیم بخشی از این رویداد را بین المللی کنیم. برای رسیدن به مقصد.

وزیر ماهاوارا، هوای نو تایید کرد: بیش از دو سوم از 31 تخصص ماهاوارا مانند سال گذشته برگزار می شود و تنها یک سوم آنها به تازگی طراحی و اختراع شده است، زیرا ایمان ما بر پایه ثبات است و 3 نفر برگزیده انتخاب خواهند شد. در هر تخصص و قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *