هوای تهران قابل قبول شد

تبلیغات بنری


چند روز بعد شاخص کیفیت هوای تهران در عدد 91 قابل قبول شد.

یورنا- بر اساس اعلام این شهر، شاخص کیفیت هوای روز پنجشنبه در حالی قابل قبول بود که شاخص کیفی هوا طی 24 ساعت گذشته به عدد 105 رسید و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس ناسالم بود.

بر اساس اطلاعات موجود از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران، هم اکنون 4 ایستگاه در وضعیت نارنجی (ناسالم برای گروه های سنی حساس) و سایر مناطق در شرایط قابل قبولی قرار دارند.

شهروندان تهرانی از ابتدای امسال تاکنون پنج روز هوای پاک، 97 روز هوای سالم، 37 روز هوای ناسالم برای گروه های سنی حساس و 2 روز هوای ناسالم برای همه گروه های سنی جامعه تنفس کرده اند.

در سال گذشته بر اساس تعداد روزهای شاخص آلودگی، در مجموع 10 روز هوای پاک، 236 روز هوای قابل قبول، 107 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و 12 روز هوای ناسالم برای همه رده ها در هوا ثبت شده است. فایل شاخص آلودگی در پایتخت .

بر اساس نمودار رنگ شرکت پایش کیفیت هوا، ایستگاه ها سبز برای تمیز، زرد برای “قابل قبول”، نارنجی برای “ناسالم برای گروه های حساس”، قرمز برای “ناسالم برای همه گروه های سنی” و بنفش برای “افراطی”. . شرایط “غیر بهداشتی” و رنگ قهوه ای نشان دهنده شرایط “خطرناک” است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *