هوای تهران در وضعیت قرمز!

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا: کیفیت هوای صبح امروز پایتخت با شاخص 200 برای تمامی گروه های سنی ناسالم است و به شهروندان به ویژه کودکان، سالمندان، زنان باردار و بیماران قلبی توصیه می کنیم از تردد طولانی مدت در سطح شهر خودداری کنند. که باعث می شود تا حدودی سخت تر از حد معمول نفس بکشند و از آن اجتناب کنند

همچنین طی 24 ساعت گذشته این نماگر روی عدد 87 و در حالت زرد قرار داشت که به معنی قابل قبول یا سالم بودن است.

تهرانی ها از ابتدای امسال 5 روز هوای پاک، 116 روز هوای قابل قبول، 55 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و 2 روز هوای ناسالم برای همه گروه های سنی تنفس کرده اند.

بر اساس اطلاعات موجود از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای شهر تهران، پنج ایستگاه (منطقه 15-2-6-9-12-15) به رنگ قهوه ای به معنای خطرناک بودن و چهار ایستگاه (منطقه 14) هستند. -18-19-) 20) به رنگ بنفش است که به معنی بسیار ناسالم برای تمام گروه های سنی است، چهار ایستگاه (مناطق 7-13-20-21) به رنگ قرمز است که به معنای بسیار ناسالم برای تمام گروه های سنی جامعه است و هوا. در سایر مناطق در شرایط نارنجی و زرد قرار دارد.

در سال گذشته بر اساس تعداد روزهای شاخص آلودگی، در مجموع 10 روز هوای پاک، 236 روز هوای قابل قبول، 107 روز هوای ناسالم برای رده های حساس و 12 روز هوای ناسالم برای همه رده های آلاینده بوده است. شاخص ثبت شد. فایل شاخص آلودگی هوای پایتخت.

بر اساس نمودار رنگ شرکت پایش کیفیت هوا، ایستگاه ها سبز برای تمیز، زرد برای “قابل قبول”، نارنجی برای “ناسالم برای گروه های حساس”، قرمز برای “ناسالم برای همه گروه های سنی” و بنفش برای “افراطی”. . شرایط “غیر بهداشتی” و رنگ قهوه ای نشان دهنده شرایط “خطرناک” است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *