هندبال جوانان آسیا| پسران ایران مغلوب عربستان شدند/ کار صعود به روز آخر کشیده شد

تبلیغات بنری


هندبالیست های جوان ایران در دیدار رفت مقابل عربستان شکست خوردند و برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی باید در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ژاپن بروند.

یورنا – به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان ساعتی پیش در دومین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا با قضاوت کوبل از ازبکستان به میدان رفت. مقابل عربستان در یک بازی نزدیک با یک گل با تفاضل گل 25 بر 26 نتیجه به سود عربستان داده شد.

اگرچه عربستان در دقایق ابتدایی نیمه اول این دیدار توانست دو بر صفر پیش بیفتد، اما واکنش های خوب امیرعباس زارعی و ماهان دولت خواه روی دروازه تیم ملی باعث شد حملات حریف بی نتیجه بماند و حمله ادامه پیدا کند. در این دیدار مهاجمان کشورمان در هجوم موفق ظاهر شدند تا نتیجه پیروزی ایران شد.

در ادامه بازی، عدم تمرکز بازیکنان ایران در ضدحملات، اجرای دستورات تاکتیکی شریف مومن، افزایش خطاهای فردی و استفاده از بازیکنان عربستان از جمله عواملی بود که باعث شد حریف ایرانی دو امتیازی شود. مسابقه. لحظات پایانی نیمه اول. در آخرین ثانیه هوش علی حیدریان و توپ ربایی این بازیکن با یک پرتاب دقیق به درون دروازه عربستان باعث شد این تیم در نهایت با یک گل بیشتر از ایران وارد رختکن شود و نتیجه 13 بر 14 شود.

در نیمه دوم بازی پشت سر هم برگزار شد که برنده این دیدار با توجه به احتمال برتری عربستان بر عمان سهم جهانی خواهد گرفت تا هیچ تیمی عقب ننشیند. گاهی ایران و گاهی عربستان با یکی دو گل پیش می روند. هر تیمی اشتباه می کند تیم مقابل از اشتباه حریف نهایت استفاده را می کند و در ضد حمله توپ های خود را وارد دروازه می کند.

در دقیقه دهم این سعودی ها بودند که با سه گل ایران را پیش انداختند. این دیدار با خشونت حریف ایرانی و درخشش مدافعان عربستان ادامه یافت اما هندبالیست های ایران با تلاش و کوشش بیشتر اختلاف را تا پایان پنج دقیقه به یک گل رساندند. در نهایت عربستان در پایان این دیدار با نتیجه 25 بر 26 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

ملی پوشان کشورمان فردا استراحت خواهند کرد و یکشنبه 10 تیرماه در دیداری حساس به مصاف ژاپن می روند.

در دیگر دیدارهای امروز این نتایج به دست آمد:

هند 33 – چین 64

قطر 46 – هنگ کنگ 19

کره جنوبی 37 – اردن 19

فردا 4 دیدار دیگر از گروه های اول و دوم مرحله یک چهارم نهایی و گروه سوم رده بندی برگزار می شود که هند با قطر، چین با چین تایپه، ژاپن با عمان و بحرین با کویت دیدار خواهند کرد.

اردن تا 13 مرداد میزبان هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا خواهد بود. چهار تیم برتر این رقابت ها به مسابقات جهانی 2025 لهستان راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *