همه بازیکنان فرصت دارند خودشان را در تیم من نشان دهند

تبلیغات بنری


گاریدو در گفت و گوی اختصاصی با رسانه های باشگاهی: در حال همکاری با باشگاه هستیم تا بازیکنان جدید را وارد کنیم اما بی سر و صدا.

یورنا – به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرمربی اسپانیایی سرخ ها در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه در مورد چند موضوع صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

آقای گاریدو از وقتی که گذاشتید متشکرم. این اولین مصاحبه شما با رسانه رسمی باشگاه است. لطفا به من بگویید که تیم چگونه پیش می رود و برنامه های خود را بعد از دو هفته تمرین؟

اول از همه تشکر می کنم که این فرصت را به من دادید تا با هواداران صحبت کنم. ما کار می کنیم تا آنها را خوشحال کنیم. همه ما می دانیم که هواداران مهمترین و بزرگترین نقطه قوت ما هستند. ما با هم و با هم قوی تر هستیم، اما در مورد سوال شما باید بگویم که هفته های اول تمرین همیشه سخت است. بازیکنان باید سخت کار کنند و ما باید به صورت فردی و جمعی سطح آمادگی جسمانی را بالا ببریم.

نظرت در مورد تمرین در این مدت و آماده سازی بازیکنان چیست؟

من از عملکرد بازیکنان و همچنین رفتار حرفه ای آنها راضی هستم. ما در حال حاضر ترکیب خوبی از بازیکنان داریم و در حال همکاری با باشگاه هستیم تا بازیکنان جدیدی که می توانند به تیم کمک کنند، بیاوریم. با این حال، آرامش در حال حاضر در فصل نقل و انتقالات و انتخاب بازیکنان مناسب برای تیم بسیار مهم است. ما الان تیم خوبی داریم که از هر چیز دیگری مهمتر است. بازیکنان اضافه شده همچنین پازل داشتن یک تیم عالی را کامل می کنند.

بازیکنان جوانی که با تیم تمرین می کنند چطور؟ آیا می‌توانیم آنها را در ترکیب اصلی این فصل ببینیم؟

بازیکنان جوان همیشه باید سخت تلاش کنند تا خودشان را ثابت کنند. هیچ بازیکنی به خاطر سنش قضاوت نمی شود. همه بازیکنان این فرصت را دارند که توانایی های خود را ثابت کنند و در نهایت بهترین ها در تیم قرار می گیرند. ما می خواهیم تیمی بسازیم که برای پیروزی در هر مسابقه بجنگد و کسب عنوان مهمترین انگیزه ما است. بازیکنان جوان و با تجربه تاکنون خوب تمرین کرده اند و تعهد زیادی از خود نشان داده اند.

این تیم قرار است از روز دوشنبه اردوی خود را در ترکیه برگزار کند. برگزاری این اردو چقدر اهمیت دارد و در این اردو چه برنامه ای دارید؟

داشتن یک اردو قطعا برای ساختن یک تیم بهتر ضروری است. روزهای کمپ کلیدی برای شکل دادن به ساختار تیم ما هستند. خواه از نظر فیزیکی، تاکتیکی، احساسی یا انگیزشی، اردو فرصتی عالی برای همه است تا احساس کنند عضوی ارزشمند از یک تیم هستند که برای رسیدن به یک هدف عالی تلاش می کنند. قطعا برای بالا بردن سطح آمادگی و هماهنگی بین بازیکنان یک بازی دوستانه برگزار می کنیم.

تاکنون سه بازیکن جدید به تیم اضافه شده اند. آنها را چگونه دیدید و چقدر توانستند به تیم کمک کنند؟

علی، فرشد و ایوب بازیکنان بسیار مهمی برای ما هستند و از کیفیت آنها آگاه هستیم. مهم این است که با دیگر بازیکنان خوب خود شیمی ایجاد کنیم و بتوانیم از توانایی های بازیکنان نهایت استفاده را ببریم.

این باشگاه همچنان در بازار نقل و انتقالات به سر می برد و در تلاش است چند بازیکن جدید به تیم اضافه کند. می توانید کمی در مورد گزینه ها و اینکه چه کسانی ممکن است اضافه شوند صحبت کنید؟

ما باید تلاش کنیم تا این مسائل در باشگاه باقی بماند. باشگاه بی سر و صدا برای جذب بهترین بازیکنان کار می کند. بهترین کار این است که در مورد بازیکنان جدید هنگام تایید موقعیت آنها صحبت شود.

به عنوان آخرین سوال؛ نظرت در مورد قرعه کشی لیگ و برنامه پرسپولیس در هفته های اول چیست؟

به نظر من برنامه ما در ابتدای لیگ خیلی سخت است اما باید خودمان را برای این چالش آماده کنیم. علاوه بر این در نهایت باید با همه تیم ها بازی کنیم و حالا وظیفه ما این است که تمرینات سختی را انجام دهیم تا در هفته های ابتدایی لیگ هر چه بیشتر آماده باشیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *