هلال‌احمر؛ الگوی حکمرانی مردمی است

تبلیغات بنری


حجت الاسلام والمسلمین خسروبنا در بازدید از درمانگاه های هلال احمر نجف اشرف از خدمات بی نظیر این نهاد مردمی در اربعین قدردانی کرد و آن را شایسته تلاش توصیف کرد.

یورنا – به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین خسروبنا دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از هلال احمر در عراق از خدمات ارزنده سربازان و کادر پزشکی این هلال احمر تمجید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروبنا در بازدید از درمانگاه النباء در نجف اشرف اظهار داشت: تعدادی از کاروان هایی که مراکز درمانی هلال احمر در آنها مستقر بودند بازدید شد و با رعایت انصاف یک گزارش جامعی ارائه شد و تجربیات مفصلی در مورد فعالیت هلال احمر نوشته شد و باید در ایام اربعین تلاش کرد و از همه مهمتر پس از برخورداری از خدمات عالی در ایام حج، بلافاصله در نجف، کربلا و مستقر شدند. تمام شهرهای عراق و در بین آن ها به زائران بیت الله الحرام خدمت می کردند.

دبیر شورای انقلاب فرهنگی با اشاره به امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی که هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران تدارک دیده است، اضافه کرد: گزارش دریافتی از هلال احمر حضور بیش از 6 هزار پزشک، پرستار و کادر پزشکی وفادار به خدا و با وجود خستگی جسمی مجدانه خدمت می کنند، نمونه ای بی نظیر در عرصه حکومت داری محسوب می شوند.

وی افزود: جذب 203 دستگاه خودروی امدادی و آمبولانس، اعزام 42 کامیون داروی رایگان و 500 کاروان پزشکی در جاده ها و طرح دکتر الدوار برای تردد زائران و اعزام بیماران و مجروحان به درمانگاه ها و بیمارستان های امام علی (ع) با 10 سال سابقه خدمات اربعین بسیار مهم است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: اگر این امکانات و حرکت جهادی هلال احمر نبود، بر اثر تابش آفتاب و شرایط سخت اربعین و هلال احمر تعداد زیادی فوتی داشتیم. تاکنون و قبل از روز اربعین خدمات درمانی، امدادی و غیره ارائه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین خسرونه تاکید کرد: کار هلال احمر باید به الگوی مردمی تبدیل و مستند و تدوین شود و به صورت تئوری در دانشگاه ها تدریس شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: الگوی مردم داری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره بر آن تاکید دارند در هلال احمر اعمال می شود و تلاش کولیوند متولیان امر سرخ است. هلال. هلال ماه اکنون در کربلاست و باید قدر آن را دانست.

وی در پایان از زحمات مرعشی متولی مدیریت خدمات اربعین، تمامی هلال احمر، کادر درمانی همه مردم و تمامی خیرینی که هلال احمر را در انجام این کارها یاری می کنند تقدیر کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *