هشدار اژه‌ای به بیانیه‌خوانی کشورهای حاشیه خلیج فارس – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا، به نقل از: حجت الاسلام والمسلمین محسنی آجی امروز دوشنبه 30 مهرماه در سخنانی در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به فعالیت کمپین «ایران همدل» برای کمک به مردم ایران. در بیانیه فلسطین و لبنان آمده است: در پی تجاوزات وحشیانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی به استخر غزه و شهادت ده ها هزار نفر از مردم بی گناه این منطقه و تخریب گسترده زیرساخت های شهری و منازل مسکونی و … تخریب معیشت مردم غزه در سال گذشته و همچنین تخریب ساختمان‌های مسکونی و شهادت تعداد زیادی از مردم بی‌گناه در جنوب لبنان و ایجاد خسارات گسترده حزب انقلاب اسلامی برای کمک و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، کمپین مردمی «ایران همدل» به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم کشور برای کمک به ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان و بر همین اساس ایجاد شد. پیشنهاد می کنم ما مسئولان ارشد قوه قضائیه در جلسه امروز نسبت به جمع آوری وجوهی برای پیوستن به کمپین مذکور اقدام کرده و سپس این موضوع را با همه مسئولان، قضات و کارمندان دستگاه قضایی در میان بگذاریم تا آنها نیز با واریز مبالغی که می توانند. ، به این کمپین الهی، خیرخواه و همدل بپیوندید.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: همه ما مسلمانان و به طور کلی همه آزادگان جهان باید آنچه از دستمان برمی آید (قلم، پول، اندیشه و…) انجام دهیم. صهیونیست ها با مشکلات زیادی مواجه شده اند، گاهی تمام خانواده و دارایی خود را از دست داده اند و اکنون حتی از غذا و دارو نیز محروم هستند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه جلسه امروز با اشاره به ادعاهای واهی و بی اساس که هر از چند گاهی در قالب اظهارات سیاسی بی اساس بین برخی کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس و سایر طرف ها درباره جزایر سه گانه مطرح می شود، گفت: این موضوع در حال بررسی است. وی گفت: به برخی از همسایگان خلیج فارس توصیه می کنیم فریب وسوسه های برخی کشورهای غربی در خصوص بوموسی، تنب بیگ و تنب کوک (که جزء جدایی ناپذیر از سرزمین های اسلامی و تمامیت ارضی ایران هستند) را نخورند. جزایر سه گانه ایرانی بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، زیرا در این مورد بسیار آسیب می بینند. جزایر سه گانه متعلق به ایران اسلامی است و وجود دارد و خواهد بود و اگر کشورهای مذکور فریب وسوسه های شیطانی غرب را بخورند و به رویکرد مصوب ادامه دهند، بیشترین ضرر را متحمل خواهند شد.

قاضی در ادامه جلسه امروز با اشاره به ضرورت حفاظت کامل از امنیت روانی جامعه و معیشت مردم در شرایط کنونی تصریح کرد: روزهایی است که دشمن دندان در می آورد و زبان به تهدید می گشاید. دندان‌ها و زبان‌شان قطع شده و به حول و قوه الهی قطع می‌شود) نسبت به دادستان‌های عمومی و سایر مقامات قضایی کشور، متخصصان برای برخورد با مخلان امنیت روانی جامعه و برنامه‌ریزی‌های روانی عملیات در این کشور اقدامات قانونی و مناسب انجام می‌دهند. به نفع دشمن؛ همچنین باید با کسانی که عمدا از شرایط موجود سوء استفاده می کنند و بازار را به هم ریخته و مشکلات معیشتی مردم را افزایش می دهند، اقدامات قانونی و مقتضی اتخاذ شود. در این راستا، ادارات قضایی و مسئولان ذیربط اعم از دادستان ها و مسئولان معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه باید با دولت و وزارتخانه های تعزیرات مربوطه همکاری و توضیحات، راهنمایی و تذکرات مناسب و در صورت لزوم قانونی ارائه کنند. و برخورد با مجرمان و مجرمان تا امنیت روانی جامعه و معیشت مردم به بهترین نحو حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی در ادامه جلسه امروز با اشاره به اهمیت حمایت از فعالان اقتصادی سالم و فعالان بخش خصوصی برای شکوفایی و جهش تولید آنها گفت: در شرایط کنونی رئیس جمهور بر حمایت اقتصادی تاکید دارد. فعالان و فعالان بخش خصوصی که برخی از آنها می‌خواهد با هر آنچه در توان دارند به میدان بروند، این توان و توان را دارند که تحریم‌ها را خنثی کنند و به شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» برسند. ” در این راستا قوه قضائیه نیز بارها اعلام کرده است که از فعالان سالم اقتصادی و فعالان بخش خصوصی حمایت کامل خواهد کرد و با کسانی که چوب را زیر چرخ این فعالان قرار می دهند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد. در اینکه دشمن به تاکتیک تحریم پایبند است شکی نیست، بنابراین لازم است با تمام توان از فعالان بخش خصوصی، اقتصادی و شناختی حمایت کنیم.

رئیس قوه قضائیه همچنین با تشکر از دولتمردانی که لایحه قانون بودجه 1404 را در مدت اخیر به ویژه در دو هفته اخیر تهیه و تکمیل و آن را برای ارائه به مجلس نمایندگان آماده کرده اند، تاکید کرد: امیدواریم. این اقدام به موقع است، دولت باید پیام خوبی در داخل و خارج داشته باشد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه جلسه امروز با اشاره به قانون الزام به ثبت رسمی معاملات ملکی گفت: به هیچ وجه نباید در اجرای کامل و کامل قانون دستورات رسمی از توجه غافل شد. ثبت معاملات اموال غیرمنقول اکیداً تأیید می کنیم، معاونت قضایی و تیم کاری منصوب شده باید با قدرت و قوت به امور اجرای قانون مذکور ادامه دهند و در این زمینه توجه ویژه ای شود. برای تکمیل آیین‌نامه‌های مربوطه و تدوین و ابلاغ آیین‌نامه مربوطه، به نظر می‌رسد اطلاعات کافی در مورد قانون مذکور در دست نیست. جنبه های قانون «الزام ثبت رسمی معاملات املاک».

رئیس قوه قضائیه همچنین به انتصابات اخیر در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: مدیران و کارکنان دادگستری متولیان وظیفه هستند و ما در قوه قضائیه با دو هدف اصلی «استثمار بهینه» انتصابات و جابجایی ها را انجام می دهیم. از توانمندی‌های مدیران و نیروها و همچنین تسریع و تسهیل در ارائه خدمات. ما از طریق ابتکارات عملی برای مدیران جدید برای مردم انجام می دهیم.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین محسنی آجی در متن سخنان خود در جلسه امروز ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد بزرگوار و دختر شهید یحیی سنوار گفت: صهیونیست های وحشی و حامیان آنها مانند آمریکا تصور اشتباهی دارند که با تروریسم سر و کار دارند و شهادت سران و فرماندهان محور مقاومت می تواند… این جبهه را مختل می کند، اما باید حداقل تاریخ را مرور کنند و بدانند که شهادت رهبران و فرماندهان محور مقاومت نه تنها این جبهه را متوقف نمی کند، بلکه بر صلابت و قدرت آن می افزاید. آیا زمانی که صهیونیست ها شیخ احمد یاسین را دو دهه پیش ترور کردند، حماس ناپدید نشد؟ نه بلکه قدرت این نیروی مقاومت و مبارزه بیشتر شد. بنابراین، با شهادت یحیی سنوار، معمار عملیات بی نظیر سیل الاقصی، قدرت حماس افزایش می یابد.

لازم به ذکر است کلیه قضات و کارمندان دادگستری می توانند از کد دستوری *#14 استفاده کنند و یا مبلغ سهم خود را به شماره کارت 0007، 0000، 9982، 6037 یا شماره شبای آی آر 320210000001000160000526 واریز کنند و یا به آدرس https://irane. -hamdel.khamenei برای شرکت در این کمپین ملی.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *