هشدار آلودگی سرب در محصولات شیرآلات غیراستاندارد

تبلیغات بنری


دبیر انجمن شیرآلات بهداشتی از حضور 138 شرکت داخلی و خارجی از 10 کشور جهان در نهمین نمایشگاه بین المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، صنایع و خدمات مرتبط با صنعت ساختمان خبر داد.

یورنا- نهمین نمایشگاه بین المللی لوله، یراق آلات، شیرآلات بهداشتی و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر و صنایع و خدمات وابسته (PIVEX) از تاریخ 28 تا 21 تیرماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

در همین رابطه ناصر میرزایی دبیر انجمن بازرگانی شیرآلات بهداشتی امروز در نشست خبری گفت: 10 شرکت خارجی از کشورهای چین، ترکیه، اسپانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند و فنلاند علاوه بر 128 شرکت داخلی در بازار حضور دارند. این دوره از نمایشگاه.

وی گفت: این نمایشگاه در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع از 27 تا 21 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی و تخصصی در حوزه های بازاریابی، توسعه بازار و صادرات کالاهای تخصصی برگزار می شود و قرار است در این مدت دو همایش تخصصی صنعت لوله، اتصالات آن و صنعت شیرآلات برگزار شود. از نمایشگاه

این مقام صنفی از رعایت استاندارد اجباری در محصولات تولیدی شرکت های عضو انجمن خبر داد و اظهار داشت: این امر در زمینه کاربرد سرب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیاری از شرکت ها در راستای حذف این ماده از محصولات خود مطابق با استاندارد اروپایی اقدام کرده اند. اتحاد. اتصال.

میرزایی در عین حال استفاده از سرب در محصولات و تولیدات شرکت های سطح پایین را امکان پذیر دانست و از مردم خواست محصولات دارای نشان استاندارد را خریداری کنند.

وی بیان کرد: 20 هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از 100 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در این صنعت مشغول به کار هستند.

میرزایی در ادامه با بیان اینکه بازار مسکن در چند سال گذشته در رکود کامل بوده است، گفت: در صورت استفاده از توانمندی های داخلی و تولیدات داخلی به ویژه در حوزه لوله، اتصالات و شیرآلات، شاهد تقویت توانمندی های داخلی خواهیم بود.

دبیر انجمن شیرآلات بهداشتی تصریح کرد: همزمان با بهره برداری از انرژی های بومی، میزان تولید به ویژه در حوزه شیرآلات بهداشتی افزایش یافته است و در حال حاضر با طرح های نهضت ملی مسکن، میزان تولیدات داخلی افزایش یافته است از سوی دیگر و با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم شاهد کاهش 20 درصدی مصرف آب بوده ایم.

وی افزود: در راستای بهره برداری از انرژی های بومی، نمایشگاه شیرآلات، لوله و اتصالات در بازه زمانی 18 تا 21 برپا می شود و تاکنون 20 هزار فرصت شغلی مستقیم و 100 هزار فرصت شغلی غیرمستقیم در این صنعت ایجاد شده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *