هدفمان قهرمانی جهان بود/ در ست چهارم برابر ایتالیا تمرکز نداشتیم

تبلیغات بنری


مربی تیم والیبال نوجوانان زیر 17 سال ایران گفت: هدف ما قهرمانی جهان بود اما این اتفاق نیفتاد و این موضوع ناراحت کننده است. امیدوارم این ناکامی درس عبرتی برای ما و بازیکنان باشد تا اینقدر احساساتی نباشیم.

یورنا – تیم والیبال زیر 17 سال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان در دیداری نزدیک و خیره کننده مقابل ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و از راهیابی به جمع چهار تیم برتر جهان بازماند.

آرش صادقیانی پس از این دیدار گفت: بازی بسیار نزدیک و جذابی با ایتالیا داشتیم. در مجموع عملکرد ما در طول مسابقه خوب بود. متاسفانه در ست چهارم تمرکز خود را از دست دادیم و به حریف باختیم.

وی افزود: ایتالیا تیم خطرناکی است و طبق برنامه و آنالیز حریف بازی می کند اما توانستیم برنامه های این تیم را به هم بزنیم. رقیب با خدمات خوبش ما را دچار مشکل کرد و کار برایمان سخت شد.

مربی تیم والیبال زیر 17 سال ایران در پایان گفت: این دیدار فینال بود و تمام تلاش خود را برای پیروزی مقابل ایتالیا انجام دادیم. هدف ما قهرمانی در این رقابت ها بود، اما این اتفاق نیفتاد و این ناراحت کننده است. امیدوارم این شکست برای ما و بازیکنان درس عبرتی باشد تا از احساساتی شدن دست برداریم و تا پایان مسابقه تمرکزمان را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *