نیروی زمینی سپاه گسترش مشارکت خود در پیشرفت و سازندگی کشور را افتخار می‌داند

تبلیغات بنری


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روند پروژه آبرسانی قدیم دشت خراسان شمالی که با مشارکت این نیرو اجرا شد، تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اجرای شبانه روزی پروژه، وظیفه اصلی و حساس پاسداری از امنیت کشور و مردم و گسترش مشارکت در توسعه است و ملت سازی و خدمت به ملت را برای خود افتخار می داند.

یورنا- به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه آبرسانی مجموعه روستای باستانی جلجا در شمال خراسان، بر گسترش همه جانبه مشارکت های جهادی تاکید کرد. از سپاه وی با بیان اینکه نیروی زمینی در توسعه و سازندگی کشور است، گفت: وظیفه مهم و وظیفه بزرگ حفظ و حراست از امنیت کشور در طبقات مختلف آن و جغرافیای وسیع کشور است که روند نیروی زمینی است. مشارکت در پیشرفت و نوزایی کشور. ساخت و ساز کشور افزایش یافت و گسترش یافت.

وی افزود: یکی از بزرگترین آثار مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است. او شکست خورد

سردار پاکپور گفت: سپاه پاسداران و نیروی زمینی آن در کنار انجام سایر وظایف ذاتی از هیچ پتانسیل و توانی برای خدمت به مردم و کمک به پیشرفت کشور دریغ نکرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شرکت در جهاد آبرسانی به مناطق دارای کم آبی یا کمبود آب آشامیدنی سالم را یکی از موضوعات مهم در فهرست اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد. کشور و افزود: در جهاد بزرگ آبرسانی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد و آبرسانی به بیش از 10 هزار روستا انجام شد و در استانداری های مختلف کشور که سهم نیروی زمینی آن 3 هزار روستا است، هدف قرار گرفته است. از این تعداد تاکنون به 700 روستا آبرسانی شده است. روستاهای صعب العبورترین مناطق جغرافیایی کشور توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرحله عملیاتی رسیده و پیشرفت آبرسانی توسط این نیرو در روستاهای باقی مانده بیش از 90 و 95 درصد است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *