نکونام دانش کافی برای هدایت استقلال را ندارد/ شعار حیا کن، رهاکن هواداران بی‌دلیل نیست

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با ایده های کنونی جواد نکونام، استقلال فصل سختی را پشت سر می گذارد و امید به قهرمانی کمرنگ می شود.

ردا رجبی در گفت و گو با میزان در مورد ناکامی تیم فوتبال استقلال معکوس استقلال خوزستان وی در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: متأسفانه آبی پوشان هیچ برنامه ای برای این دیدار نداشتند و قطعاً دلیل اصلی این ناکامی را کادر فنی استقلال می توان دانست.

وی ادامه داد: متاسفانه کیفیت و اثربخشی بازیکنان استقلال نیز تحت تاثیر این روند قرار می گیرد و احتمال افت آنها وجود دارد. آرمان رمضانی در این دیدار شرایط خوبی نداشت و در یکی از صحنه ها در شرایط خطرناکی قرار گرفت و پاس زیبای کاکوتا را به راحتی از دست داد. استقلالی ها توانایی های خوبی در گلزنی دارند اما مشکل اصلی تفکر جواد نکونام است که به نظر من در آینده با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد. نکونام خیلی دیر هشدار بزرگان شما را شنیده بود و حالا که صدای تشویق جمعیت را شنید باید این فشار را تحمل می کرد.

چنین افکاری توهین به شعور هواداران استقلال است

بازیکن پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان در این دیدار گفت: ما تهاجمی نداشتیم اما شما در خط دفاعی یک سری اشتباهات فاحش داشتید که باید روی آنها کار کرد تا به نتیجه برسند. این.” دیگر هرگز.» پارسال هم همین راه را رفتیم و نباید خودمان را مسخره کنیم که تیم حریف به خاطر گل آفساید قهرمان شد، ضمن اینکه استقلال پارسال برنامه هجومی نداشت و قهرمان نشد. اگر این روش شماست، بهتر است به شعور میلیون ها هوادار استقلال توهین کردید و به قول بازیکنانی که بودند منصوب شد، خواندم که او می تواند بهترین تاکتیک ها را اجرا کند، اما واضح است که او دانش کافی ندارد.

البته کارمندان یقه آبی حتی سعی نمی کنند مخالفان را تحلیل کنند

رجبی با بیان اینکه نکونام هیچ بهانه ای برای توجیه نتایج نخواهد داشت، گفت: اتفاقی که در زمین افتاد حاصل تلاش کادر فنی استقلال بود. من به شما قول می دهم که خدمه Nekoname حتی سعی در تجزیه و تحلیل حریفان ندارند. آنها سال گذشته اعلام کردند که با مدیریت مشکل دارند و با کمبود بازیکن مواجه هستند. امسال به لطف شرکت هلدینگ خلیج فارس بازیکنان خوبی جذب شده و کمک های مالی در حد توان صورت گرفته است اما نکونام همچنان به دنبال توجیه نتایج است. تمرین بازیکنان تیم بزرگی را برای حضور در مسابقات بین المللی آماده نمی کند. در فوتبال امروز وظیفه سرمربی این است که تیم را شناسایی کند، آن را تغییر دهد و آن را ارتقا دهد، اما این موضوع را در دستور کار کادر فنی استقلال ندیدیم و یک تیم قهرمان را نابود کردند. در آینده شاهد هیچ روند مثبتی نخواهیم بود و این روند هفته به هفته ادامه خواهد داشت.

اختلال در کار مسئولان ورزشگاه تمرکز تیم را مخدوش کرد

وی در خصوص سکوها و درگیری های پایانی بازی با استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که مسئولان ورزشگاه و لیدرهای باشگاه استقلال خوزستان مزاحمتی برای کسی ایجاد کردند که سعی داشتند تمرکز بازیکنان را به هم بزنند. استقلالی ها قبل از بازی بیانیه هایی نوشتند. مشکلاتی که به وجود آمد فقط به خاطر ناکامی مسئولان نبود بلکه باید دید بازیکنی در لیگ اسپانیا چه کرد که در اهواز مورد حمله قرار گرفت. شعار شرمنده، هواداران را رها کنید بی دلیل نبود، اما آنها برای تیم خود متاسفند و این وضعیت دل هر هواداری را می لرزاند چرا که با آوردن چنین بازیکنان برجسته ای انتظار زیادی از تیم داشتند.

امیدوارم نکونام گذشته اش را به تارج ندهد

بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: فعلا فرصت ریسک نخواهیم داشت. در این شرایط امیدی به قهرمانی نخواهیم داشت و اگر تیم کنار گذاشته شود شرایط بدتر خواهد شد. مدیریت باشگاه باید سعی کند کمک های خارجی خوبی را در کنار نکونام قرار دهد تا او را در زمینه تاکتیک و تعویض راهنمایی کند. قطعا با باشگاه صحبت خواهیم کرد و سعی می کنیم از تیم حمایت کنیم و نتایج لازم را بگیریم اما تا آن زمان امیدوارم نکونام گذشته خود را برای اسپرانس فاش نکند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *