نوبت دوم آزمون سراسری گروه‌های ریاضی و انسانی در سلامت کامل برگزار شد

تبلیغات بنری


رئیس سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور گفت: دومین دوره آزمون سراسری گروه های آزمایشی رشته های ریاضی، هنر و علوم انسانی صبح پنجشنبه 30 تیرماه برگزار شد.

یورنا به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور، عبدالرسول پورعباس گفت: تمهیدات لازم برای حفظ ایمنی و اعتبار آزمون سراسری اندیشیده شده و صبح امروز یکی از داوطلبان در یکی از حوزه های امتحانی سعی کردند از دفترچه سوالات امتحانی عکس بگیرند و آن را به بیرون ببرند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و گارد حوزه امتحانی دستگیر و دستگیر شد.

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای اعتبار آزمون سراسری گفت: عوامل اجرایی و پیشگیرانه تلاش کردند آرامش و امنیت داوطلبان را حفظ کنند. برای معاینه ملی و حفظ و حراست از این معاینه ملی از نسل های مختلف آشکارسازها در این معاینه استفاده می شود.

پورعباس با تشکر از دستگاه های اجرایی، امنیتی، انتظامی و قضایی تاکید کرد: خوشبختانه با اقدامات پلیس فدرال مناطق عشایری کانال های الکترونیکی مدعی فروش سوالات آزمون سراسری شناسایی و این مدعیان دروغین و فروشندگان ابزار کلاهبرداری دستگیر شدند. قانون در تشدید مجازات متخلفان در شبکه ها و گروه ها شفاف است و تلاش برای افشای سوالات مربوط به آزمون سراسری در قالب همکاری گروهی یا شبکه ای نیز می تواند منجر به حبس شود.

وی در پایان افزود: داوطلبان باید نسبت به اخذ پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه همراه با یک قطعه عکس دقت کرده و تحویل دهند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *