نمایش عروسکی «درخت گیلاس» به روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

تبلیغات بنری


نمایش موزیکال و عروسکی «درخت گیلاس» اثر شعار طیار از 16 مرداد در مجموعه تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

یورنا – طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز، این برنامه توسط شراره طیار و محمدحسین حبیبی و با الهام از داستانی از کتاب “چرا؟” نوشته کلر ژوبرت نویسنده فرانسوی-ایرانی به سفارش کانون پرورش فکری.

دیگر بازیگران این نمایش عبارتند از: بازیسازان: فهیما باروچی، امیرحسین، امیرمحمد انصافی و شراری طیار، گوینده: عمار تفتی، صداپیشگی پریا طیار، دستیاران کارگردان: زهرا نصرالله و بهرام هدایت، شاعر و آهنگساز: امیرحسین انصافی، تئاتر. و عروسک: محمدرضا بحرالعلوم، انیمیشن: حسن مهدوی، طراحی پوستر: نازنین یزدانی، طراحی نور: محمدرضا شاملو، صداگذاری: زهرا نصراله.

نمایش “درخت گیلاس” داستان یک درخت گیلاس است که یک لانه پرنده است. تا اینکه یک روز بلبل می آید و به پرندگان کمک می کند تا در برابر بی عدالتی دارکوب بایستند…

این نمایش دارای داستانی تامل برانگیز با تمرکز بر تقویت مهارت های تفکر انتقادی است و سعی می کند به کودکان این توانایی را بیاموزد که به جای صحبت کردن، چرایی را بپرسند و کودک همیشه به کارهایی که انجام می دهد یا کارهایی که از او خواسته می شود فکر کند.

نمایش «درخت گیلاس» با سوال دلجویی از دختر بچه شروع می شود و پدر برای پاسخ به او داستانی می گوید که بر اتحاد، همبستگی و با هم بودن تاکید دارد.

این نمایش 16 مرداد 1403 ساعت 18:30 در تالار بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران روی صحنه می رود و تا شهریورماه ادامه دارد.

علاقه مندان می توانند بلیت اکران «درخت گیلاس» را از تیوال یا سینماتیککت تهیه کنند و یا برای هماهنگی با شماره تلفن 09184236115 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *