نمایشگاه «ماه تشنه» در موزه ملی هنر و ادبیات کودک برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام)، نمایشگاه «ماه تشنه» در موزه ملی هنر و ادبیات کودک و نوجوان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می شود.

یورنا – بر اساس اطلاعیه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، نمایشگاه «ماه تشنه» با محوریت روند به تصویر کشیدن کتاب کودک و نوجوان با داستان هایی از وقایع عاشورا در سال های هجوم برگزار شد. فعالیت مرکز

آثار بر اساس تاریخ خلق اثر و با توجه به روند تصویرگری کتب مذهبی در دهه های مختلف از هنرمندان پیشکسوت تا هنرمندان جوان انتخاب و به نمایش درآمده اند و به نوعی نگاه تحلیلی به موضوع دارند.

نمایشگاه «ماه تشنه» شامل 50 اثر از هنرمندانی چون پرویز اقبالی، سعید رزاقی، پرویز حسابی، عبدالله حاجیوند، سید کمال طباطبایی، مریم حسنی نژاد، بنفشه احمدزاده و علی خدایی مرتبط با کتاب های کانون با عنوان «یک اسب، دو سوار» است. ” «. نگاهی به سرخی آتش»، «آن شب، آن سردار»، «فرق»، «فصل خون مهتاب»، «فریاد خونین آسمان»، «پدر، عشق، پسر» و… بودند. نشان داده شده.

علاقه مندان می توانند از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 16 از نمایشگاه به نشانی کانون، خیابان دکتر فاطمی، خیابان الحجاب، بازدید کنند. مرکز خلاقیت های فرهنگی و هنری، موزه ملی هنر و ادبیات کودکان.

قابل ذکر است که موزه ملی هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان بخشی از مرکز خلاقیت های فرهنگی هنری است که مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *