«نفس» فینالیست یک جشنواره ایتالیایی شد

تبلیغات بنری


مستند «نفس» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهزاد رضایی در ششمین حضور بین المللی خود به فینال هشتمین جشنواره بین المللی سینمای DOC Nebrodi ایتالیا راه یافت.

یورنا – بر اساس اعلام روابط عمومی پروژه، جشنواره بین المللی فیلم مستند Nebrodi Cinema DOC با هدف حمایت از فیلمسازان مستقل در زمینه مسائل اجتماعی و زیست محیطی از 7 تا 13 مهرماه مصادف با 20 تا 26 مهرماه در ایتالیا برگزار می شود.

فیلم مستند «نفس» به طراحی، کارگردانی و تهیه کنندگی بهزاد رضایی در ششمین حضور بین المللی خود به فینال هشتمین دوره این جشنواره راه یافت.

این مستند پیش از این برنده بهترین فیلم در بخش «سینمای دیگر» در چهل و سومین جشنواره فیلم ورزشی Paladino d'Oro، فینالیست یازدهمین جشنواره فیلم جاده ابریشم ترکیه، نوستالژی ایتالیا و نامزد بهترین مستند در موسیقی و موسیقی جهانی بود. جشنواره فیلم The Independent در آمریکا و جیپور هند.

فیلم سینمایی «نفس» که توسط مینروا فیلم به کارگردانی الهی گدرزی در سطح بین المللی توزیع شده است، احساس تنهایی و عدم ارتباط بین مردم در دوران اپیدمی کرونا و تأثیر آن بر زندگی شخصی، انزوا و خلاقیت هنرمندان در کشورهای مختلف را به تصویر می کشد. جهان.

الفبا سرور عاشوری فر، یلدیز آبرام، واصل بشی، ارویل برویلد، کلودیا بورجا، مسعود چنگیز، مهدی خلیل زاده، آذر فهمی، کوروش قزوینا، سروش قهرمانلو و فربد یدالهی از جمله افراد حاضر در این مستند هستند.

عوامل “تنفس پذیر” عبارتند از: طراحی، تولید و کارگردانی: بهزاد رضایی، مشاور کارگردانی: زنده یاد خسرو سینایی و امیر یوسف سادات، تدوین: عدنان میشی و بهزاد رضایی، صداگذاری و میکس: علیرضا کریمی، تیتراژ پایانی: کیکاوس مختاری و محسن جلیلی، خوشنویسی: آرش کهرامان، ترجمه آرش کهرامان و کارگردانی: فیلم زیرنویس: فهیمه فروغی، تهیه کننده تیزر: حامد حسینی، تصویربرداری: محسن فلاحی، یزدان مسخانی و حسین مظاهری است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *