نظارت سازمان بازرسی کل کشور بر نحوه پرداخت ارز اربعین به زوار

تبلیغات بنری


همزمان با تایید رئیس سازمان بازرسی مبنی بر نظارت بر پرداخت ارز اربعین، معاون سازمان بازرسی اقتصادی به همراه بازرس کل در امور بانکی و بیمه ای از شعب بانک های صدارت و ملی بازدید کرد.

یورنا – در راستای تایید رئیس هیات بازرسی مبنی بر نظارت بر پرداخت ارز اربعین به زائرین سیدالشهدا (علیه السلام) و همزمان فروش ارز اربعین در 7 شعبه بانک ستاره العامل شیرعلی معاون اقتصادی سازمان بازرسی با همراهی رئیس بازرسی امور بانکی و بیمه ای از شعب بانک های صدارت و کشور بازدید کرد.

معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور با حضور مدیرعامل این بانک ضمن تاکید بر اهمیت تکریم زائرین و تسریع در پرداخت ارز، به نکاتی اشاره کرد.

همچنین در بازدید از یکی از شعب بانک ملی تعداد زیادی از مراجعه کنندگان در صف های دریافت ارز منتظر بودند و بازرس کل بانک و بیمه بر سرعت تحویل ارز از خزانه نظارت داشت. به شعبه فوق الذکر جهت جلوگیری از ازدحام بیش از حد مراجعه کنندگان اخطارهای لازم را بدون تأخیر و پرداخت.

بر اساس این گزارش و با توجه به نقص در برنامه بله بانک ملی ایران در ثبت درخواست متقاضیان بدون محدودیت تعداد مشتریان و ارز در اختیار شعبه، به بانک ملی برای رفع نقص اخطار داده شد. گفت در اسرع وقت معیوب است.

توجه، تایید و تذکر مورد نیاز بانک مرکزی برای تامین ارز کافی در روزهای آینده از دیگر موارد مطرح شده توسط سازمان بازرسی بود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *