نشست مشترک مدیران فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با رئیس و معاونان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد

تبلیغات بنری


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: جنبش جبهه به ما آموخته است که برای آرمان ها از شعار فراتر برویم.

یورنا- به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، این سازمان میزبان نشست مشترک مدیران فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با رئیس و تعدادی از معاونان سازمان تبلیغات اسلامی بود.

در این جلسه که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، محمدامین توکل زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گزارشی کوتاه از فعالیت های متنوع و موفق معاونت فرهنگی اجتماعی ارائه کرد. مسئول امور فرهنگی شهر تهران گفت: من همیشه قدردان حجت الاسلام والمسلمین قمی بوده ام که در عرصه فرهنگ از مظلومیت در عرصه های مختلف دفاع کردند. امید است با تلاش عزیزانی چون ایشان اربعین امسال شکل می گیرد، تصویری که شایسته بزرگ ترین جامعه مسلمانان ضد صهیونیستی جهان است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به الگوی مشارکت نهادها در فعالیت‌های کلان فرهنگی و اجتماعی گفت: جنبش جبهه به ما آموخت که برای آرمان‌ها از شعار فراتر برویم و خودمان را مطرح کنیم. وظایف و وظایف در جای خود». مرکز و خدمت به مردم با هم.»

توکلی زاده گفت: شهرداری تهران با سازمان تبلیغات اسلامی احساس برادری دارد. همکاری و رفاقتی که در چند سال گذشته بین سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران صورت گرفته فراموش نشدنی و تاثیرگذار بوده است و به تجربه آموخته ایم که هر چه بیشتر به هم بپیوندیم و با هم کار کنیم، عنایات الهی بیشتر می شود. . برای رفع آسیب ها و اثربخشی فرهنگی و اجتماعی در این حوزه فقط الگوی کار کمپ و جبهه موفق خواهد بود وگرنه هیچ یک از ارگان ها و نهادها به تنهایی نمی توانند کار مهم و موثری را انجام دهند.

حجت‌الاسلام قمی ادامه داد: مشارکت دستگاه‌های مختلف در برگزاری رویدادهای فرهنگی در سال‌های اخیر در تهران الگو بوده و نشان‌دهنده بلوغ نهادهای فرهنگی در فعالیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید ابراهیم رئیسی گفت: زمان و فرصت خدمت به سرعت می گذرد اما به نظر من این است. گروه در زمینه خدمات فرهنگی و اجتماعی به موفقیت های زیادی دست یافته است. بیشتر این گروه را به خاطر سخت کوشی، دلسوزی و سخت کوشی شان می شناسم. این گروه یک دسته خوش شانس و دارای ذوق، مهارت و توانایی هستند. ما نگرانی ها و دردهای مشترکی داریم. ما آرمان های واقع بینانه و دست یافتنی داریم، سیستم حسابداری و روش های مدیریتی ثابتی داریم و خدمت به مردمی که جزو مکتب امام هستند افتخار می کنیم. در این دوره مدیریت شهری به زندگی شهر توجه می شد که از بدنه شهر مهمتر بود.

حجت الاسلام قمی ادامه داد: البته منظورم مدیریت فرهنگی از بالا به پایین از طریق این خدمات نیست. چرا که ما موظف به حمایت از حرکت های مردمی هستیم و تجربیات فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سال های اخیر از جمله اجتماع بزرگ امام الرضایی، جشن ده کیلومتری غدیر، اجتماع امام حسنی و… گواه آن است. از آن. ما در این زمینه با هم رشد کرده ایم و در طراحی رویدادها و فرآیندهای فرهنگی قابل الگوبرداری و تکرار در سطح ملی و در زمینه های مختلف، مراحل مختلفی را طی کرده ایم و به قوت، غنا، عمق و پیچیدگی رسیده ایم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: الگوی مشارکت نهادها در برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی و اجتماعی برخاسته از منظومه فکری امام راحل و رهبر انقلاب است و می بینید که در سال سوم قرن دهم آگهی. مراسم کیلومتر غدیر را در تهران تجربه کنید امسال سلسله جشن های مردمی غدیر در کشور به بیش از 300 کیلومتر در 400 شهر رسیده است. این موضوع نشان می دهد که این الگوی حکمرانی فرهنگی در کشور ایده آل است و باید تلاش کنیم در حوزه های دیگر الگوسازی و تکرار کنیم.

رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به تعبیر شهید سید مرتضی آوینی گفت: سید شهید دو اهل قلم از ایران تعبیری دارد که مضمون آن تهران خاستگاه اجتماعی است. تغییرات در کشور از این منظر، تلاش‌های انجام شده در سال‌های اخیر در تهران تأثیری فراتر از بدنه این شهر داشته است.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به تلاش‌های مشترک در رویدادهای بزرگ اجتماعی تهران ادامه داد: باید الگوی جامعه تلاش خالصانه را که در سال‌های اخیر با موفقیت شکل گرفته است، ادامه دهیم و تقویت کنیم. در این کانون، نیروهای مختلف برکت و خیرخواهی وجود دارد که می تواند تأثیر قدرتمندی بر هویت بگذارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بر خود وظیفه می دانیم تا در ادامه مسیر مشارکت در فعالیت های کلان فرهنگی و اجتماعی با شهرداری تهران و سایر نهادها و ارگان های متولی فرهنگ کشور از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

در ابتدای این جلسه تعدادی از مدیران معاونت اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران نیز گزارش هایی از کارهای مشترک و کلی در حوزه مسئولیت خود در سطح شهر تهران ارائه کردند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *