نشست مشترک رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران با نماینده ستاد بازسازی عتبات در کربلا برگزار شد

تبلیغات بنری


نشست مشترک رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران و نماینده سازمان بزرگ بازآفرینی با هدف اسکان و خدمات رسانی بهینه برای خادمان حسینی در این جلسه نحوه اسکان برگزار شد خادمان حسینی که در ایام اربعین شبان و سالار شهیدان بودند، برای زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام بحث و تبادل نظر شد.

یورنا- به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نشست مشترک محمدامین توکل زاده رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران و قاسم سراجان نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات با حضور در ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد. هدف ارائه اسکان بهینه و خدمات بهینه برای حسینی خادمین.

در این دیدار نحوه اسکان از خادمان حسینی که در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت می کردند، بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بر ضرورت ارائه خدمات با کیفیت به پنج هزار خادمان حسینی اعزامی شهرداری تهران تاکید کرد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران از راه اندازی دبیرخانه دائمی ستاد اربعین در طول سال به منظور برنامه ریزی مستمر و تامین زیرساخت های لازم برای ایام اربعین هر ساله خبر داد حضور یک فرد مشخص در رأس ستاد اربعین، تا بتواند اقدامات اساسی را برای فراهم کردن زیرساخت های لازم برای میزبانی از خادمان و زائران ایرانی حسینی به طرق مختلف انجام دهد.

در ادامه قاسم سراجان نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز با اشاره به حضور موثر و مفید شهرداری تهران در ایام اربعین حسینی بر تقسیم کار ویژه در توزیع امکانات در کربلا و نجف تاکید کرد. راحتی بازدیدکنندگان

وی افزود: تمهیدات لازم برای رایزنی با سازمان آموزش و پرورش عراق را داریم تا علاوه بر بازسازی برخی مدارس، از این فضاها برای اسکان مناسب زائران و زائران ایرانی در ایام اربعین و اربعین استفاده شود. ماه صفر در دسترس خواهد بود و این امکان نه تنها برای چند سال، بلکه برای چندین دهه آینده نیز وجود خواهد داشت.

در پایان این جلسه چندین مدرسه و مهدکودک برای اسکان بهتر خادم الحسینی با محوریت مواردی از جمله ایمنی و استحکام ساختمان، مسائل بهداشتی و … پیشنهاد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *