نشست مدیرعامل شرکت مس و نماینده رفسنجان در مجلس با نویدکیا

تبلیغات بنری


جلسه مدیرعامل شرکت ملی صنعت مس ایران با مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان برگزار شد.

یورنا – به گزارش سایت رسمی باشگاه صنعت مس رفسنجان. حسین مدرس خیانیمدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران شب گذشته (یکشنبه) میزبان انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در شورای اسلامی بود. محرم نویدکیااو سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان و حسین پورمحمدی مدیرعاملی این باشگاه را بر عهده داشتند.

معلم خیابانی در این جلسه بر حمایت از باشگاه های ورزشی وابسته به شرکت النحاس تاکید کرد. وی همچنین با تشکر از محرم نویدکیا که یکی از چهره های حقوقی فوتبال ایران محسوب می شود، تقویت باشگاه مس رفسنجان و سایر باشگاه های این شرکت در فصل آینده را از اهداف شرکت مس، حمایت و پیگیری عنوان کرد. . از نمایندگان مردم رفسنجان در خصوص باشگاه میس قدردانی می شود

پورمحمدی مدیرعامل باشگاه دوشیزه رفسنجان نیز گزارشی از شرایط این باشگاه و موانع و مشکلات فصل گذشته به ویژه بدهی های باقی مانده از سال های گذشته ارائه کرد.

محرم نویدکیا مربی تیم مس رفسنجان در این دیدار به تشریح برنامه ها و اهداف خود پرداخت و گفت: بدون شک موفقیت تیم مس در فصل آینده بدون حمایت مس میسر نخواهد بود. امیدواریم با نگاه مثبت مدیریت این شرکت مشکلات فصل گذشته در فصل آینده وجود نداشته باشد تا این تیم باعث خوشحالی مردم رفسنجان شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *