نرخ ۱۰ میلیون تومانی بلیت پرواز اربعین فقط در بازه زمانی ۱۷ روزه

تبلیغات بنری


سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در خصوص تامین بلیت اربعین این شرکت گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت زائران اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به فرودگاه بین المللی نجف فقط در بازه زمانی 24 مرداد تا 18 شهریور 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

یورنا – بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی، حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی ایرانی «هما» در خصوص فروش بلیت اربعین «هما» گفت: قیمت بلیت رفت و برگشت زائران اربعین حسینیه از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا فرودگاه بین المللی نجف 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. قیمت بلیت نجف برای بازه زمانی 3 مرداد تا 18 شهریور ماه سال جاری تنها 10 میلیون تومان تعیین شد.

سخنگوی هما افزود: سعی کردیم حداقل قیمت را در نظر بگیریم و بخش زیادی از این هزینه در اختیار فرودگاه بین‌المللی نجف قرار می‌گیرد.

قربانعلی به خریداران بلیت پرواز اربعین «هما» توصیه کرد: برای خرید بلیت هواپیمای خطوط هوایی ایران در مسیر تهران به نجف و بالعکس، فقط به سایت www.iranair.com و www.ebooking.iranair.com مراجعه و رزرو کنند. بلیط آنها در زمان مناسب آماده است

وی خاطرنشان کرد: بلیط هما فقط در سایت این شرکت موجود است و متقاضیان نمی توانند به هیچ درگاه دیگری مراجعه کنند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایرانیان تصریح کرد: این قیمت فقط برای بازه زمانی 24 مرداد تا 18 شهریور ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

قربانعلی درباره زمان انتشار گفت: پروازها در طول روز بر اساس یک سهمیه مشخص انجام می شود و دلیل آن این است که خریدارانی که به صورت دوره ای از سایت بازدید می کنند، امکان خرید دارند.

وی افزود: برای سفر زائران اربعین حسینی پروازهایی از فرودگاه های ایلام و کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: بلیت هواپیما را به صورت چارتر و گروهی نمی فروشیم و با متخلفان در این زمینه برخورد می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *