نرامپ: هریس باید تست هوش بدهد! – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش «یورنا» به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، درخواست ترامپ از هریس 59 ساله در پی انتقاد وی از جو بایدن، رئیس جمهور کنونی دموکرات ایالات متحده آمریکا است. 81 ساله است و به دلیل عدم اطمینان از هوشیاری و استقامت خود از رقابت های ریاست جمهوری خارج خواهد شد

ترامپ روز دوشنبه به وقت محلی در سایت شبکه اجتماعی Truth Social نوشت: «به اعتقاد من بسیار مهم است که کامالا هریس تحت یک تست استرس و آمادگی ذهنی قرار گیرد. رفتار او باعث شده است که بسیاری به این باور برسند که ممکن است مشکلی داشته باشد.

ترامپ مشخص نکرد که چه کسی چنین ادعایی را در مورد هریس مطرح کرده است. با این حال، تمرکز بر قابلیت‌های اطلاعاتی رویکردی است که ترامپ با آن آشناست.

به گزارش واشنگتن تایمز، ترامپ در طول دوران سیاسی خود به دلیل توانایی های ذهنی خود در مقایسه با سایر رقبا، خود را ستوده است و در دوران ریاست جمهوری خود، خود را “نابغه بسیار پایدار” نامید و به خود می بالید که در آزمون هوش مونترال نمره کامل را دریافت کرده است. . .

ترامپ به قول معروفی می‌گوید که می‌تواند پنج کلمه را به ترتیب به خاطر بسپارد: «شخص، زن، مرد، دوربین، تلویزیون» و هر زمان که لازم باشد می‌تواند آنها را به خاطر بسپارد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *