نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

تبلیغات بنری


نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای مشاغل دبیری و هنرجوی سال 1403 هجری شمسی اعلام شد.

یورنا – به گزارش سازمان سنجش، به اطلاع شرکت کنندگان در مراحل خودگواهی و ارزشیابی تکمیلی آزمون شغلی وزارت آموزش و پرورش برای مشاغل دبیری و هنرآموز سال 1403 موضوع مجوز شماره 100487. مورخه 15/09/1402 سازمان اداری و استخدامی کشور نتایج آزمون مذکور در پرتال اطلاع رسانی مرجع بررسی و ارزشیابی نظام آموزشی کشور به نشانی www.sanjesh.org موجود است. متقاضیان جهت گذراندن سایر مراحل استخدامی (ارائه گواهی عدم سوء پیشینه، انجام معاینات و معاینات پزشکی، ارسال درخواست)، جذب، لازم است در صورت قرار گرفتن در ردیف جانشینان نهایی آزمون، درگاه مذکور را بررسی نمایند. تشکیل پرونده و آمادگی برای شرکت در دوره های مهارت آموزی در شهریور ماه توسط دانشگاه فرهنگیان به شرح زیر است:

1) داوطلبان می توانند در تمامی مراحل ارزیابی تکمیلی (بررسی مدارک و اوراق، معاینات پزشکی و حوزه های ارزیابی و ارزیابی تکمیلی)، اعتراض خود را نسبت به هر مرحله یا فرآیند ارزیابی تکمیلی اعلام کنند و این اعتراضات از طریق کار نظارتی ارائه می شود. تیم و کمیته پرونده های ویژه مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرند و در پایان هر مرحله داوطلب با تکمیل نمونه مقالات شماره 23 و 24 ضمن تایید فرآیندهای فوق الذکر موافقت خود را اعلام کرد. اعتراض به فرآیندهای مربوط به رسیدگی به اسناد و مدارک و شرایط احراز صلاحیت، سوابق، فعالیت های آموزشی و پژوهشی، معاینات پزشکی و ارزیابی تکمیلی را مرحله به مرحله اعلام کردند. پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دبیری و آموزش فنی 1403 علاوه بر مراحل فوق و بر اساس مصوبات ستاد برگزاری آزمون می توانند جهت ثبت نام به سامانه کارا به آدرس https://my.medu.ir مراجعه کنند. اعتراض

نکته مهم: به درخواست هایی که در سامانه بازرگانی ثبت نشده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین رسیدگی به اعتراض کاندیدا مستلزم ثبت نام در سامانه می باشد.

2) در مورد داوطلبانی که صلاحیت عمومی (گزینش) آنها تایید نشده و در ستون وضعیت پذیرش کارنامه نتایج نهایی با علامت 19 اعلام می شود، لازم است از 06/06 به مرکز ابتدایی مراجعه کنند. 1403/07 هجری قمری تا 08/08/1403 هجری شمسی، استانی را که در آن ارزیابی صورت می گیرد، انتخاب کنید، درخواست تجدیدنظر کتبی بدهید و مراحل تجدیدنظر را طی کنید. بدیهی است عدم ارائه درخواست تجدیدنظر در مهلت فوق الذکر انصراف محسوب می شود و به مراجع و درخواست های بعد از تاریخ 08/08/1403 رسیدگی نخواهد شد. همچنین مراکز گزینش قبل از تاریخ 07/06/1403 به دلیل اجرای همزمان آزمون های استخدامی امکان پذیرش اعتراض داوطلبان را ندارند.

3) به داوطلبان عزیزی که جانشین نهایی این آزمون هستند و پذیرفته شدگان آموزش و پرورش در آزمون کیفیت، توصیه می شود در صورت عدم تمایل به کار در واحد کیفیت، از گروه کیفیت انصراف دهند. فرآیند ارزیابی آزمون تکمیلی برای بخشداری فوق اعلام می شود تا سایر داوطلبان امکان جذب و بکارگیری در آموزش و پرورش را داشته باشند و ظرفیت جذب برای ابتدای مهرماه سال جاری تخلیه نشود.

4) با توجه به مفاد دفترچه آزمون و برای تکمیل ظرفیت باقیمانده آزمون در صورت صدور مجوز از سوی سازمان اداری و عملکردی کشور، اطلاع رسانی لازم به عمل خواهد آمد.

5) بر اساس بند (د) بند شش «سایر مراحل استخدام و نحوه اعلام نتایج» مندرج در صفحه (45) دفترچه امتحانی فوق الذکر، اعلام نتایج نهایی آزمون بر اساس مجموع نهایی نهایی خواهد بود. امتیاز داوطلبان واجد شرایط با وزن چهل (40) درصد آزمون کتبی و شصت (60) درصد ارزشیابی تکمیلی با در نظر گرفتن سهمیه های قانونی معادل ظرفیت پذیرش. بنابراین کسب نمره کتبی بالاتر در مرحله معرفی بررسی مدارک، مدارک خوداظهاری و انجام ارزیابی تکمیلی و یا بالعکس کسب نمره بالاتر در ارزیابی تکمیلی، ملاک پذیرش محسوب نمی شود. شرط پذیرش در ظرفیت مندرج در دفترچه برای هر یک از سهمیه های قانونی، کسب نمره نهایی بالاتر از سایر داوطلبان و به شرط کسب سهمیه های مربوطه برای سنجش تکمیلی در هر یک از رشته های عمومی، خصوصی و تخصصی مندرج در نکته مهم بند 2 چارچوب، آزمون استخدامی در صفحه 3 دفترچه آزمون (جزئیات مربوط به ارزیابی تکمیلی) درج شده است.

6) با توجه به ضوابط اعلام شده قبلی درج شده در دفترچه آزمون و اطلاعیه اعلام نتایج اولیه آزمون فوق بدون اشاره به هیچ یک از مراحل ارزیابی تکمیلی (مدارک و مدارک خوداظهاری، معاینات پزشکی، ارزیابی تکمیلی و ارزیابی، و تایید صلاحیت های عمومی برای گزینش) و انصراف از شغل تلقی می شود.

7) پذیرفته شدگان برای پیگیری امور مربوط به ادامه مراحل جذب نیرو (تشکیل پرونده استخدامی و شرکت در دوره مهارت آموزی) باید اقدامات زیر را انجام دهند.
یادآوری : عدم مراجعه بر اساس تاریخ اعلام شده در این اطلاعیه و تاریخ تعیین شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش در فرمانداری استخدامی جهت انجام هر یک از مراحل فوق به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی می گردد. در صورت انصراف از استخدام در هر یک از مراحل فوق، داوطلب باید مراتب را کتباً به اداره کل آموزش و پرورش و سهمیه خدمت اعلام کند.

7-1): ارسال پرونده استخدامی:

– پذیرفته شدگان نهایی جهت ارائه پرونده استخدامی، انجام معاینات پزشکی (تکمیلی) و آزمایشات شبه بالینی، اخذ معرفی نامه گواهی عدم سوء پیشینه، اطلاع از مراحل و سایر مدارک لازم به عنوان روز شنبه 27/05/1403 به درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش و فرمانداری فرفیش، خدمت رسانی را بررسی و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

– صدور حکم استخدام پیمانی منوط به صدور تاییدیه گزینش فردی به داوطلب، اخذ اطلاعیه تدریس و رعایت سایر ضوابط و مقررات استخدامی خواهد بود.
– داوطلبان نهایی باید علاوه بر گذراندن دوره مقدماتی در تابستان (شهریور) 1403 هجری شمسی، در حین کار و تدریس در مدارس، بقیه دوره های آموزشی مربوط به دوره مهارت آموزی را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند. به استناد مصوبه نود و شصت و پنجمین جلسه مورخ 17/4/1398 شورای عالی انقلاب فرهنگی و همچنین تبصره شماره 4 ماده واحده «نحوه جذب کادر انسانی در پست های آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش. مصوبه جلسه 833 مورخ 27/08/1399 شورای عالی، یعنی گزینش و استخدام در پست های آموزشی آموزش و پرورش بر اساس ضرورت «خدمت جامعه» خواهد بود. استانی؛ بنابراین پس از گذراندن مراحل آزمون و جذب نیرو، انصراف کارمند (فرد پذیرفته شده) از محیط خدمات منطقه ای به معنای خاتمه رابطه استخدامی است.
2-7): شرکت در دوره آموزشی مهارتی:
– بر اساس برنامه ریزی و زمان بندی مورد انتظار، مقرر شد دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون فوق همزمان با اجرای سایر مراحل جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان و تربیت بدنی بدر شهید رجایی انجام شود. به عنوان مدرس دوره آموزشی مهارتی. داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله می توانند با رعایت ضوابط و مقررات اجرایی دانشگاه ثبت نام و در دوره فوق شرکت کنند.
از پذیرفته شدگان خواهشمند است جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی از روز یکشنبه مورخ 28/5/1303 به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی تربیت مراجعه نمایند.

– بر اساس آیین نامه دانشگاه های مجری، دوره مهارت آموزی و استانداردهای آزمون، بخشی از هزینه های برگزاری دوره مهارت آموزی به مدت یک سال (خدمات آموزشی و مراقبت اجتماعی) بر عهده داوطلب خواهد بود که از محل قبولی ها اخذ می شود. دانش آموزان هنگام ثبت نام در دوره های آموزشی مهارتی به صورت الکترونیکی. چنانچه هر یک از پذیرفته شدگان در طول دوره یک ساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند، اداره آموزش و پرورش می تواند هزینه های مربوطه را به تشخیص خود محاسبه و وصول کند.
محل برگزاری دوره آموزشی مهارتی توسط دانشگاه های برگزارکننده دوره بر اساس حرفه محل تعیین می شود. پذیرش لغو خواهد شد.
8) تمدید استخدام در قرارداد سال 1404 هجری شمسی مشروط به شرکت در دوره مهارت آموزی و قبولی در آزمون پایان دوره آموزشی و اخذ گواهینامه صلاحیت مدرس بر این اساس خواهد بود آزمون دوره قبول شده است، داوطلب در گزینش مناسب برای استخدام پذیرفته نمی شود و در آموزش و پرورش ایجاد نمی کند.
9) با توجه به بند (11) بند هفتم «نکات مهم» و شرایطی که برای آموزش و پرورش در دفترچه آزمون فوق ذکر شده است، داوطلبان نهایی موظف به ارائه گواهی قرائت و ترتیل قرآن کریم و گواهی مهارت در قرائت گواهی کسب مهارت هنگام ثبت نام در مراکزی که دوره آموزشی مهارتی یک ساله را برگزار می کنند، هفت مورد ICDL هستند، در غیر این صورت باید قبل از اتمام دوره آموزشی مهارتی یک ساله متعهد به ارائه مدارک فوق شوند.

10) از آنجایی که مراحل ثبت نام در آزمون مذکور (براساس خود اظهاری داوطلب)، برگزاری آزمون و اعلام نتایج نهایی انجام شده است، درخواست های مبنی بر تغییر سهمیه ثبت نام، اصلی بودن (مزایای خانواده و جوانان) قانون حمایت در محدودیت سنی و امتیاز ازدواج کودکان) و تغییر توانایی پذیرش یا سایر ضوابط و مقررات مندرج در دفترچه آزمون مذکور موضوعیت ندارد و قابل اعتراض و در راستای حفظ حقوق سایر داوطلبان آزمون نمی باشد. .

11) اعتراض به شرایط: حداکثر سن مجاز برای آزمون، تاریخ اخذ مدرک دانشگاهی، شرط سنی، نداشتن کارت پایان خدمت و … طبق شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه آزمون استخدامی به این مشکل رسیدگی نمی شود.

12) پرونده های پزشکی طی مراحل ارزیابی تکمیلی به کمیته شورای دانشگاه علوم پزشکی استانداری ارجاع و پاسخ لازم نیز طبق بند (ز) ماده 42 قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه اجرایی ماده مذکور خواهد بود. در مهلت مقرر و در صورت انجام ارزیابی تکمیلی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان، به اداره دولتی ذیصلاح جهت انجام اقدامات لازم اعلام شده است. لذا پاسخ‌های خارج از تاریخ تعیین شده و پاسخ‌های ارسالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون بی‌اثر خواهد بود.

13) از آنجایی که بارگذاری مدارک به عهده داوطلب می باشد، به مدارکی که پس از پایان مهلت ارزیابی تکمیلی ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

14) به موجب قانون اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1398/06/16 شورای اسلامی، موضوع بهره مندی از مزایای شهروندی هنگام ثبت نام از طریق وزارتخانه، ابلاغ آزمون استخدامی داوطلبان بوده است. جزوه آموزش حرفه دبیری و هنر. عدم انجام اقدام مناسب در مهلت تعیین شده بر عهده داوطلب است.

15) طبق قانون حمایت از خانواده و جوانان هنگام ثبت نام از طریق دفترچه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته دبیری و آموزش فنی سال 1403 هجری شمسی موضوع بهره مندی از مزایای قانون مذکور این است که متقاضیان از کاهش سن یا امتیاز (ازدواج و (فرزندان) مطلع شده اند، بنابراین به درخواست تغییر وضعیت مذکور رسیدگی نمی شود. عدم انجام اقدام مناسب در مهلت تعیین شده بر عهده داوطلب است.
16) بر اساس بند 14 صفحه 48 دفترچه امتحانی داوطلبانی که ظرف ده (10) روز پس از اعلام نتایج و بر اساس تقویم اعلام شده از طریق درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش مدارک لازم را ارائه ننمایند. از فرمانداری مربوطه از مراحل بعدی محروم بوده و حق اعتراض نخواهد داشت. بدیهی است در چنین مواردی وزارت آموزش و پرورش با هماهنگی مرکز برگزار کننده آزمون از سایر شرکت کنندگان به ترتیب شایستگی دعوت به عمل خواهد آورد.

17) طبق بند 12 بخش نکات مهم مندرج در صفحه 48 دفترچه راهنمای آزمون، مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق قوانین و شرایط اعلام شده در راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی یا ارائه مدارک ناقص در زمان برگزاری آزمون استخدامی بررسی مدارک تکمیلی ارزیابی، بررسی صلاحیت ها به عهده گزینش عمومی خواهد بود یا آموزش مهارت های دوره به عهده داوطلب می باشد، چنانچه در هر مرحله از جذب و استخدام مشخص شود داوطلبی مدارک خلاف واقع ارائه کرده است، عمداً خلاف واقع ارائه شده است. اطلاعات و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی جهت تکمیل مراحل در آینده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و قابل اجرا نخواهد بود.

18) مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در دوره مهارت آموزی و ارسال پرونده استخدامی به ترتیب از طریق دانشگاه مجری دوره مذکور و اداره کل آموزش و پرورش در سهمیه خدمت اعلام می گردد.
– اصل و کپی مدارک ثبت نامی و هویتی داوطلب (شناسنامه ملی / شناسنامه و شناسنامه فرزندان)
– اصل و کپی مدارک تحصیلی (گواهی موقت یا گواهی تحصیلی)
– اصل گزارش نتایج نهایی آزمون
– اصل و کپی مدارک مربوط به ایثارگری
– اصل و کپی کارت پایان خدمت و معافیت دائم ذکور
– سایر مدارک مورد نیاز طبق نظر مرجع ذیصلاح

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *