ناوگان اتوبوسرانی تهران اربعین امسال تا عمود ۶۶۲ خدمات‌رسانی می‌کند/ تاکنون دستور اعزام ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ابلاغ شده است

تبلیغات بنری


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در راهپیمایی اربعین امسال از مرز مهران تا عمود 662 از طریق نجف تا کربلا خدمات رسانی خواهیم کرد.

یورنا – مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر ارائه خدمات خوب حمل و نقل به زائران عتبات عالیات در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی گفت: امسال از مرز مهران تا مقصد عمود 662 از طریق نجف – کربلا خدمات رسانی می کنیم.

وی ادامه داد: خدمات اتوبوسرانی علاوه بر خدمات حمل و نقل عراقی برای تسهیل تردد زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی ارائه می شود. بر اساس جلساتی که با مقامات عراقی انجام شده، تاکنون دستور اعزام 300 اتوبوس برای خدمت رسانی به زائران اعلام شده است.

وی افزود: امسال فقط از مرز مهران خدمات خواهیم داشت. در صورت درخواست عراق و احساس نیاز به آن، ما آماده ایم خدمات را افزایش دهیم.

علیزاده گفت: با توجه به شرایط جوی و دمای بالا، این عملیات با ناوگان مجهز به سیستم خنک کننده و انتظارات لازم برای استقرار عناصر امدادی و فنی و همچنین قطعات و تجهیزات فنی لازم در نظر گرفته شد. ، و در این مورد فکر شده است.

مدیرعامل واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه با توجه به جلسات آتی امکان تغییر جزییات سرویس دهی وجود دارد، خاطرنشان کرد: روش پیشنهادی وزیر کشور عراق به این صورت است ارائه خدمات رفت و برگشت برای زائران از 30 مرداد. روش دوم که پیشنهاد وزیر کشور برای ایجاد ناوگان اتوبوسرانی از 31 مردادماه، ارائه خدمات تا پایان مراسم و حمل و نقل کامل اتوبوسی برای زائران است و منتظر تصمیم نهایی هستیم. مقامات.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *