موفقیت هفت کودک و نوجوان ایرانی در بیست‌وسومین مسابقه نقاشی محیط زیست ژاپن

تبلیغات بنری


هفت نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنده جایزه بیستمین مسابقه بین المللی نقاشی محیطی ژاپن شدند.

یورنا – بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز، مسابقه بین المللی نقاشی محیطی ژاپن JQA-2023 با شعار «روزگار خوش برای مردم و طبیعت» برگزار شد و کانون پرورش فکری در این مسابقه شرکت کرد. . این مسابقه 50 اثر ارسال می کند.

بر اساس این خبر، از مجموع بیش از 9947 اثر رسیده از 83 کشور جهان، هفت نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری کانون موفق به کسب جوایز و لوح افتخار در این مسابقه شدند.

بر این اساس، زینا جلالی 13 ساله از کانون پرورش فکری استان کرمان در بخش بین المللی بیست و سومین دوره مسابقات نقاشی محیطی ژاپن موفق به کسب مقام اول شد.

و همچنین رادن کارشاهی 11 ساله از مرکز نی ریز مرکز فارس ایلیا شاهی 11 ساله از مرکز شماره 2 مرکز پارس آباد اردبیل سونیا مهدی زاده 18 ساله از مرکز گرمی مرکز اردبیل سووین ابراهیم نژاد 10 ساله از مرکز شماره 1 مرکز مشکین شهر اردبیل محمد جواد 11 ساله از مرکز قهدریجان مرکز اصفهان و آیلین قنبری 13 ساله از مرکز شماره 1. مرکز اردبیل در بخش بین المللی این دوره از مسابقات بین المللی نقاشی ژاپن موفق به اخذ دیپلم شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *