موفقیت بزرگ برای جامعه داوری بوکس ایران؛ قبولی تمام ۲۵ داور حاضر در دوره بین‌المللی تهران

تبلیغات بنری


تمامی 25 داور شرکت کننده در دوره داوری بین المللی که در تهران برگزار شد مورد قبول مربیان فدراسیون جهانی بوکس قرار گرفتند و 18 داور یک ستاره و 7 داور دو ستاره گرفتند.

یورنا – به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، دوره داوری بین المللی پس از رایزنی ها یک ستاره شد. سید روح الله الحسینیرئیس فدراسیون بوکس کشورمان با فدراسیون جهانی به میزبانی تهران. این جلسه داوری همزمان با مسابقات بوکس یادواره شهدای ارتش و شهدای خدمت برگزار شد.

در این جلسه محمد کامل شبیب و ابراهیم محمد نمایندگان فدراسیون جهانی به عنوان سخنران حضور داشتند و 25 داور از کشورمان در آن حضور داشتند که همگی پذیرفته شدند.

اسامی داوران پذیرفته شده به شرح زیر است:

1 ستاره:

امیر ماهیان، شهرام بویری، آرش عرفانی، حبیب کریم زاده، مجید عبدالخانی، داریوش، ملکی، سیدسرو حسینی، قاسم طیبان، علی سلطانی، غلامرضا حسینی پور، کیاریش محمد حسینی، یوسف خوپ، محمدرضا، سیدامیر معلمی‌هازاری، سیدامیر معلمی‌هازاری. . و محمد نبی حیدری و ایمان عظیمی اشرفی

2 ستاره:

حجت الله اعتمادیان، مهدی فلاحطبشه، سید محسن محجوب، مهدی رستمنیکو، اصغر، ولی لو، سید عباس فلاحسینی، همایون، ولی پوری گودرزی

مجید عباس زادهداور سه ستاره کشورمان و رئیس شورای بوکس تهران در این خصوص گفت: این اتفاق در 30 سال گذشته بی سابقه بوده است. آخرین بار در سال 1395 و زمانی که روح الله حسینی نایب رئیس فدراسیون بود، آزمون بین المللی داوری در آبادان برگزار شد و حالا پس از سال ها و در دوران ریاست وی بار دیگر این جلسه بین المللی و مهم در کشورمان برگزار شد.

وی افزود: مربیانی از سوریه و تونس زیر نظر فدراسیون جهانی بودند و از 25 داور حاضر در کشورمان به دلیل عملکرد قابل قبول، 18 داور یک ستاره و هفت نفر با تصمیم مربی بین المللی دو ستاره شدند. این یک موفقیت بزرگ است.

عباس زاده با بیان اینکه در سالی که از ریاست حسینی می گذرد، توجه ویژه ای به داوری داشته است، گفت: داوران بوکس کشورمان از توانمندی بالایی برخوردار هستند و در مسابقات مختلف بین المللی بهترین احکام را صادر می کنند.

وی گفت: در ادامه سیاست های رئیس فدراسیون به زودی دوره آموزشی بین المللی تک ستاره در کشورمان برگزار می شود. همچنین طبق اعلام رئیس فدراسیون، دوره داوری و آموزشی تک ستاره در آینده مجدداً در کشورمان برگزار خواهد شد.

داور سه ستاره کشورمان تصریح کرد: پس از موفقیت هایی که داوران کشورمان کسب کردند، استادان بابک برادربار و فرزاد صادق پور به بازی های المپیک دعوت شدند و مسابقات بوکس المپیک پاریس را قضاوت خواهند کرد.

وی در خاتمه از حمایت های فراوان رئیس فدراسیون بوکس و مسئولان و افراد فدراسیون از جامعه داوری قدردانی کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *