موضوع «نفوذ» در وقوع حادثه تروریستی تهران مطرح نیست

تبلیغات بنری


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تشریح اینکه بر اساس گزارش معاونت نیروی قدس سپاه، ترور شهید هنیه ناشی از نفوذ نبوده است، گفت: در این مورد بحث نفوذ وجود ندارد. حادثه.” “.

یورنا به گزارش هانی ملت، ابراهیم رضایی تشریح کرد: کمیته امنیت ملی امروز با حضور مسئولان و مسئولان وزارت اطلاعات، سپاه قدس و سایر نهادهای ذیربط به منظور بررسی ابعاد اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه داد و شهادت اسماعیل هنیه گفت: دومین جلسه کمیته تحقیق و تفحص از ابعاد مختلف ترور اسماعیل هنیه با حضور جانشین اطلاعات سپاه قدس و نمایندگان امنیتی و حقوقی برگزار شد. امور و امور مجلس، وزیر اطلاعات و معاون امور مجلس سپاه.

وی ادامه داد: در این جلسه معاونت سپاه قدس به ارائه تحلیلی از وضعیت منطقه به ویژه پس از هجوم الاقصی پرداخت و جزئیات حادثه تروریستی تهران را ارائه کرد.

رضایی گفت: بر اساس گزارش وی، عملیات هجوم به الاقصی، یک تغییر راهبردی در مبارزات جبهه مقاومت بود و این عملیات باعث تسریع در نابودی رژیم صهیونیستی و برای اولین بار وجود و هویت این رژیم شد. تهدید شد. در یک فرآیند پیچیده.

رضایی می گوید: این مسئول گفت که صهیونیست ها در جنگ غزه به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند و حداقل 200 هزار صهیونیست آواره شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: وی در گزارش خود اشاره کرد که رژیم صهیونیستی در این شرایط به دنبال تغییر صحنه است و اسماعیل هنیه مهمان تهران بود و به طور رسمی به تهران سفر کرد.

وی گفت: بر اساس این گزارش ترور شهید هانیه ناشی از نفوذ نبوده و موضوع نفوذ در این حادثه لحاظ نشده است و اطلاع رسانی کامل و تکمیلی نیازمند زمان است.

رضایی گفت: معاون امنیتی وزارت اطلاعات در بخشی دیگر از این جلسه درباره بسیج امکانات برای روشن شدن ابعاد مختلف جنایت ترور شهید هانیه و اینکه شبکه موساد در داخل و خارج از کشور جاسوسی می کند صحبت کرد. . در خارج از کشور شناسایی و منهدم شد، به گفته اشراف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در شرایط سختی قرار دارد و روحیه مسئولان آن بسیار ضعیف است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *