موضع روسیه برای همکاری در مسائل منطقه‌ای با ایران تغییر نکرده است 

تبلیغات بنری


رئیس جمهور در دیدار دبیر شورای امنیت روسیه در خصوص تعمیق و تقویت روابط و همکاری های ایران و روسیه برای کاهش اثربخشی تحریم ها و اقدامات غیرمنصفانه علیه دو کشور گفت: روابط تهران و مسکو در چارچوبی توسعه خواهد یافت. راه پایدار، مستمر و ماندگار.

یورنا- مسعود مزیکیان رئیس جمهور روسیه بعدازظهر روز سه شنبه در دیدار با آقای سرگئی شویگو، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه، اظهار داشت که اداره چهاردهم همکاری و اقدامات در حال انجام در راستای ارتقای سطح روابط بین دو کشور دو کشور با جدیت دنبال خواهند شد.

رئیس جمهور تعمیق و تقویت روابط و همکاری‌های ایران و روسیه را محدود کردن اثربخشی تحریم‌ها و اقدامات ناعادلانه علیه دو کشور دانست و افزود: روابط تهران و مسکو به‌طور دائم، مستمر و دائمی توسعه خواهد یافت.

مدیچیان با اشاره به اظهارات دبیر شورای امنیت روسیه مبنی بر آمادگی برای دیدار روسای جمهور دو کشور در حاشیه اجلاس سران بریکس در کازان، ابراز امیدواری کرد که همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی دو کشور به نتیجه برسد. ادامه ایران و روسیه از جمله در قالب برجام و شانگهای در این نشست و اتحادیه اقتصادی اوراسیا برای گفتگوها و توافقات مثمر ثمر مورد بحث قرار خواهند گرفت.

سرگئی شویگو نیز در این دیدار با تایید اینکه رئیس جمهور کشورش از وی خواسته این پیام را به مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران که موضع روسیه در مورد همکاری با ایران در مسائل منطقه تغییر نکرده است، برساند، گفت: آقای پوتین مشتاقانه منتظر است. دیدار با شما در حاشیه اجلاس سران بریکس در کازان روسیه.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *