موضع جدید علی دایی برای بازگشت به فوتبال – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از مهر، پس از رفع مشکل بازگشت کریم باقری به پرسپولیس و بازگشت وی به کادر فنی سرخپوشان با عقد قرارداد رسمی، خبری مبنی بر تلاش برای رفع محرومیت علی دایی منتشر شد. که با واقعیت همخوانی ندارد

بر اساس این گزارش؛ علی دایی با وجود اتفاقاتی که پس از اغتشاشات سال 1401 پیرامون او رخ داد، هیچ گاه مانع فعالیت نشد و حتی قبل از انتخاب امیرقلی نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، برای اولین بار این سمت به علی دایی پیشنهاد شد، اما با وجود اینکه برخی از مسئولان فدراسیون از بازگشت به نیمکت تیم ملی خودداری کردند.

او که در دوران حضورش در تیم ملی فوتبال ایران عناوین زیادی کسب کرد و سال ها پس از باخت به عربستان در ورزشگاه آزادی، بهترین گلزن فوتبال جهان بود. با دستور رئیس جمهور وقت از حضور مدیر فنی این تیم در زمین مسابقه برکنار شد و پس از آن در عرصه تمرینی با چالش های زیادی مواجه شد. طبیعتا این اخراج روی علی دایی تاثیر منفی گذاشت و علی دایی با وجود پیشنهاداتی که داشت، تمایلی برای بازگشت به نیمکت تیم نداشت و سال هاست که از این عرصه دور بوده و به کار اقتصادی خود ادامه می دهد.

پست جدید علی دایی برای بازگشت به فوتبال

حتی بازگشت کریم باقری و چراغ سبز برخی تیم ها علی دایی را برای بازگشت به فوتبال وسوسه نکرد. شاید یکی از دلایلی که علی دایی قصد بازگشت به فوتبال را ندارد جلوگیری از شبهه هایی است که رئیس جمهور فرصت حضور گویندگان زبان مادری خود را در بخش های مختلف فراهم کرده است.

اما اطلاعات دریافتی نشان می دهد که اگرچه مانعی برای بازگشت به فوتبال وجود ندارد، اما علی دایی به دوستان نزدیک خود اطمینان داده است که در شرایط فعلی تمایلی به بازگشت ندارد و ترجیح می دهد به کارهای اقتصادی خود ادامه دهد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *