موردی از ابتلای زائران به بیماری‌های واگیردار گزارش نشده است

تبلیغات بنری


رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به بیماری های واگیر در مرز نداشته ایم.

یورنا – برحسین کولیوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مرز مهران اظهار داشت: در ایام اربعین امسال تسهیلات خوبی در مرز بین المللی مهران برای تسهیل تردد زوار حسینی تدارک دیده شد.

وی افزود: در بازدید از بندر مهران و نحوه خدمات رسانی به زائران بیت الله الحرام آنچه از اظهارات مردم مشاهده شد رضایت بسیار خوبی از کار و خدمات ارائه شده توسط نیروهای مختلف به زائران بیت الله الحرام.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد اربعین استانداری ایلام بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از مرزهای مهران خارج شده اند، تاکید کرد: تردد زائران نسبت به اربعین سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است که نشان دهنده برنامه ریزی و برنامه ریزی است. افزایش دهد. تسهیلاتی برای سهولت سفر زائران به ایران و عراق.

رئیس سازمان هلال احمر کشور تصریح کرد: به دلیل گرمای شدید هوا هنوز در مسیر پیاده روی اربعین حسینی جانی از دست نداده ایم.

وی افزود: دو حادثه رانندگی داشتیم که جمعیت هلال احمر با همکاری اورژانس و حشد الشعبی عراق بلافاصله به زائران آسیب دیده امداد رسانی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر امارات خاطرنشان کرد: بیش از 40 هزار امدادگر و داوطلب در جمعیت هلال احمر به زائران در مرزهای هشت گانه خدمات رسانی می کنند.

به گزارش کولیوند، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مرزهای اربعین کشور علاوه بر خدمات رسانی در عراق تا بازگشت آخرین زائر به کشور خدمات مختلفی ارائه می کند.

ساعتی پیش برحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد اربعین حسینی از مرز بین المللی شهرستان مهران به عنوان نماینده عالی رئیس جمهور بازدید کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *